2010年9月6日星期一

包到落顴骨的超勁 Eye Mask









因為人人都微博,在上星期收到新 iPad 後,便立即從 App Store 下載微博,終於成為微博一份子,希望可以在微博上即時回復各位美容瘦身問題我的微博:http://t.sina.com.cn/yokot,或搜尋 YokoTsang)。可惜 iPad 只有簡體輸入,見到我用簡體字回復,請不要見怪。




在埋首鑽研 iPad 的時候,最好趁機敷 mask ,趁在家工作時有空檔時間敷 mask,是維持肌膚幼嫩的不二法則,千祈唔好懶去做。

而這幾天就試到一隻不錯的 eye mask,包裝上寫的「緊緻活化」、「瑞士製造」、「亮白配方」統統不是我的推介原因,呢隻 Methode SWISS eye mask 的特點如題所講,大塊到可以包落顴骨位置,超誇張!

唔係講笑,我的 Ray-Ban 太陽眼鏡都冇呢塊 eye mask 包得咁落!

我最初仲以為,唔通外國人塊面真係大過亞洲人咁多,連 eye mask 都要大塊過人?喂,外國人只係身型較大咋,五官同塊面咪係又係同亞洲人咁上下。不過呢塊 eye mask 確係誇張,足足有我個拳頭咁大!

唔單止咁,連包製內的精華液都多到滿瀉,拎走塊 eye mask 都仲有成 pat 精華液,我搽落面上其他位置,再搽埋雙手手都仲有淨,呢包 eye mask 真係唔簡單。

不過誇張還誇張,一盒 10 包賣 $480,即係每包 $48,屬於一線貴價。
Methode SWISS 眼膜,$480(10包),莎莎有售
試後感:效果真係超保濕,因為精華液滿瀉的關係,平時一般敷 15 分鐘的 eye mask,佢可以敷夠 30 分鐘都未乾,用後皮膚感覺非常濕潤及充滿彈性,倦態亦一掃而空。亦因為有亮澤及美白成份,加上包到落顴骨,令最易接觸陽光的顴骨都得到美白,如果顴骨上有淡斑,佢真係救星!不過都係要重申一次,貴!真係唔捨得日日敷!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

本週《MORE》專欄精采內容:
台灣購物最終回,帶大家到台灣買平價名牌副線化妝護膚品,以及只有台灣獨有的美肌瘦身食品,睇到我都想再去多次台灣。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。