2010年9月21日星期二

新抵港 外國紅星勁撐 Electric Facial

以下介紹的最新 treatment 極具話題性!
皆因連 Madonna 都買咗呢部美容機設置在屋企,隨時想做就做,怪不得之已年屆 52 歲黃昏之年仍然 keep 到面部皮膚咁 firm和光滑。仲有... 衆多外國紅星出席大型頒獎典禮前,都會做呢個 electric facial,真係巴閉!

前陣子拜會了皮膚學碩士醫生 Dr Grace Lam,看見她淡妝下肌膚白皙飽滿極富彈性,隨即對其擔任醫務總監的 clinic 信心提升。
她與我見慣的醫生在性格和形象上很與別不同,我會用「親民、可愛」來形容她...心想嗰句講嗰句,膽大率直,從傾談間可以知道很多醫學美容上的秘密呢!
呢兩本是 Dr Lam 的著作,從醫學出發講解美白和皮膚變靚方案。

今次到訪 Skin Focus 目的是體驗這部最新抵港電子美容儀(正正是 Madonna 屋企都有嗰款),暫時全港只得一部,說實話...未做前心諗咪又係一般電流機,刺激膠原蛋日增生啫,使唔使成 3千蚊次咁貴呢?奇在...我知呢個 treatment 有很多讃美嘅回響,仲吸引到某月刊位高權重之士自掏腰包定期接受療程...究竟有乜咁巴閉呢?
呢部就係英國製造的 "Arasys Perfector",機價挨近 80萬,有齊認證,並非市面上一般幾萬元的電流機可混水摸魚。 "Perfector" 攞咗「諾貝爾生理醫學獎科技」及 FDA 和 CE approve,效果如其名...逐步改善各種肌膚問題,為求達致完美狀態。
電流美肌有兩種工具:可以是導電棒,也可以是...
織金線手套,過程要先浸濕手套及接駁電流。

簡單而言,是透過「納米電流」,向皮膚傳遞訊息,以最親膚與迅速激活的方式,深入至細胞層面徹底修復皮膚。美容師為我重點救亡位置,是後天因骨膠原流失引致的腮側面頰鬆弛及眼袋,還有天生跟隨著的黑眼圈。

過程中可調較不同模式,如 oxygen nation -增加皮膚含氧量,幫助帶走毒素;sculpting -緊緻皮膚組織,有瘦面效果;regeneration -增生骨膠原及修護DNA;還有 lifting、firming 程式。將臉上鬆弛、細紋皺紋、眼袋黑眼圈、暗啞死灰及敏感泛紅等問題逐步擊退。
例證:

特別鳴謝神秘人毫無保留以示效果!由我親眼直擊過程,一次療程即神奇撫平眼袋,相信是電流促進血液循環之效,(絕對無經執相,光暗有別,只怪在兩間房不同燈光下拍攝。)
做頸效果都好明顯,不過要一至兩個月內連續做約 10 次才有如此驕人去皺緊緻成續!

試後感:
我覺得最勁係「即時見效」,過程中特別加料炮製針對我右面較發達的嘴嚼肌,完成後 feel 到無咁實,美容師都話估唔到我效果咁出。其次係對付眼部四周,只係一次測試即見減細眼袋和減淡眼圈,效果確實非常明顯!
過程輕鬆自在,因為無創傷又無痛,做完絕不會泛紅,仲有即時緊緻提升效果,是約會夢中情人前神不知鬼不覺的變臉妙法。
好可惜的是價錢的確唔平...

價錢:
"Perfector" 皮膚修服治療 原價$3,500 / 約45分鐘,Yoko's Blog readers $3,000 for first trial
註:孕婦及裝有心臟起搏器人士不適合此療程,如有任何疑問,應先諮詢醫生意見。

SKIN FOCUS 皮膚治療中心
銅鑼灣糖街 29-31 號匯景商業中心 19 樓全層
2805 6038
——————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
暗瘡遺留下的凹陷疤痕為禍人間,令患者失去自信心,甚至十萬個不願意與別人正視對話,我經常收到網民email詢問此等相關解決方案,有感發問者對此問題的困惑,決定幫大家一把,見招拆招!今期介紹的「納米子彈」,能極速去疤,有此煩惱者必讀!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。