2010年9月24日星期五

內外瘦面去水腫

麵包超人、pizza 、16:9...相信大家都估到係嘲笑別人面闊的貶意!若然是脂肪細胞囤積只有靠決心減肥(針炙也具相當療效),若然是水腫所致,則可靠以下內外夾攻之法。

內服助排水
身邊朋友都知我有很多美肌良方,喜歡自家煲健康飲品,放涼置入雪櫃備用,有益養生。
夏天會主攻有清熱祛濕效用的,最鍾意是薏米桂圓雙棗水。即使體質偏寒也不怕,因為加入了温補的食物,像桂圓、大棗,以平衡之。
薏米桂圓雙棗水材料:

生熟薏米:清熱、祛除體內濕邪、美白,性質偏寒涼。
桂圓:即曬乾龍眼肉,補眼、開胃益脾、具滋養作用,是傳統上常見的補血藥之一。
紅棗:性溫,能補中益氣、養血生津;有「一日吃三棗,紅顏不顯老」之說。
蜜棗:養脾、平胃氣、潤心肺、止咳嗽。
蜜棗帶天然甜味,無需額外加糖,美味又健康!
做法 -
1) 全部材料洗淨後,將雙棗微微剪開,會較容易出味。
2) 然後將全部材料置入鍋中,用中火煮沸後,再以小火煎敖約20 分鐘,熄火焗20 分鐘便可。


冰水過冷河
每次洗面後已習慣了取雪櫃內的冰水狂潑上面,才抹乾再拍上爽膚水,日子有功真的可緊緻毛孔及肌膚,就連洗面後因磨擦而間竭性一撻撻紅的情況也減少發生;實情,最佳的方法是用面巾滲透冰水,覆蓋在面上一分鐘,但...因為唔慣用毛巾潔面怕藏細菌,所以好少真係會咁做呢!

精華素鎖緊
相信大家都知精華素分子極細小,係最能直接滲透至肌膚底層,所以 lifting serum 是第一步發揮最大緊緻面龐威力。
面部推介:
醫學品牌 Cellbone 再生修復緊緻精華 $298 / 30ml (萬寧有售)
全部成分皆具有研究驗證,而呢支 serum 能夠重點收緊和提升肌膚,全乃「非洲吊瓜樹精華」,我知道好多胸部產品都有這成分,因為有臨床實驗證明具有 lifting、firming 之效;此外,還混合了滋潤去皺增彈牲的鱼子精華、五胜肽和膠原蛋白,全面修服肌膚細胞。
最緊要係質地唔立,回春有望!價錢唔算貴,唔使慳住用,要顧及埋頸呀!

眼部推介:
Clarins Defining Eye Lift $330 / 15ml
每朝瞓醒眼腫腫...搞到雙眼無神仲細咗!眼周肌膚最易水腫,想針對性解決只有促進血液循環,大前題是按穴位,即使懶惰,都應在塗 eye serum 時順便打圈呢!呢支 Clarins 排水緊緻眼部精華我已經用咗兩個多月,同時間配搭其他品牌的去黑眼圈、去皺紋眼霜,結果如何?去水腫即減眼袋效果唔錯,我真係有跟品牌傳授的獨家按摩手法呀(塗精華後,將面朝地面,以掌心按壓眼周約15秒)。
質地是清爽凝膠,重點助以排水成分是來自「非洲塞內加爾的刺槐萃取及松木萃取」,有效促進眼周代謝循環,排水外,色素自然也有助減淡。

面膜塑型
PAYOT 緊膚塑型面膜 $380 / 50ml (莎莎有售)
呢個又係醫生品牌,來自法國,我認識它是幾年前在某豪裝美容院做 treatment 之時,最出名是抗衰老系列。近日有支新品登場,是塑型面膜,標榜敷後打造 V 形輪廓,我試用了約 6 次,媽咪都有敷,我覺得即時效果是令面色光澤和有彈性咗,媽咪因為敷到落頸,覺得用多幾次下巴位好似無咁鬆弛,同埋去幼紋效果幾好。
有甚麼專利成分呢?面膜用上「肽米鈣複合物」,簡單而言...即是補充皮膚內的鈣質,以支撐細胞和促進新陳代謝,幫助緊膚提升。
唔通真係從聽日開始...要聽楊紫瓊話飲安怡高鈣奶?!

——————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
暗瘡遺留下的凹陷疤痕為禍人間,令患者失去自信心,甚至十萬個不願意與別人正視對話,我經常收到網民email詢問此等相關解決方案,有感發問者對此問題的困惑,決定幫大家一把,見招拆招!今期介紹的「納米子彈」,能極速去疤,有此煩惱者必讀!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。