2010年9月7日星期二

肌膚保護膜,務必試用!

每次有人問我搽咗咩牌子嘅粉底,答案大比數令人嘩然,一係無、一係 BB Cream、粉底在我面上少之又少,但...並唔係想暗示自己膚質有幾好,相反地,係皮膚未夠平滑,上粉後經常出現浮粉,甚至令小暗粒更活現,所以唔搽好過搽。

粉底呢家修飾品,真係講人夾人緣,你搽得靚又唔代表佢又啱用喎!
正如舊同事 Sally 覺得 RMK 最啱佢,貼服又完美遮瑕;好友 Miffy 就最愛 Shiseido Maquillage ,話顏色啱亞洲人 skin tone,最緊要遮到佢個大眼袋;媽咪就最讃 La Prairie,非常水潤又貼薄,至好係遮到乾紋,再加上我解釋俾佢知含有魚子精華點樣修護皮膚和抗衰老,佢梗係加分啦!

而我,試過 N 款品牌粉底,確實新人勝舊人,愈出愈優質!
以前搽粉底經常會出現在我面上的問題,如現乾紋、鼻尖甩皮、毛孔浮粉也逐漸有新景象,所以開始欣賞粉底的神乎奇技,偶然也遇到值得讃賞的,如 Sonia Rykiel 有「豆腐粉底」美譽的 two way cake,以同類型粉餅來對比,其質地極 creamy,算是 8 成遮到雀斑瑕疵,但絕對唔乾的選擇。名化妝師 Candy Law 試過幫我用 Estee Lauder double Wear Liquid Foundation 上妝,唔知係咪因為佢隻神來之手,我化完個妝貼服又夠薄,仲 last whole day 添!

近日,我試到一款嶄新粉底液真係非常得,拍心口 100% 有信心介紹俾大家用,即將推出,務必注視唷
Guerlain Invisible skin-fusion 粉底液 SPF 20PA+ $420 / 30ml  (將於915日登場)

強力推介就是法國 Guerlain 的 Invisible skin-fusion Foundation,質感如其名,真係貼薄到好似為面上塑造第二層肌膚,塗上面似搽緊 lotion,非常水潤易推,無需附助工具,用手指兼零技巧都可以推得極均勻細緻,而且超薄無負擔,效果簡直似無搽粉,但皮膚靚到咁
水盈質感,我選用的是 02 Beige Clair,偏粉調可以去黃氣!

試過唔小心擠多咗分量,諗住唔好嘥照搽晒上面,竟然一 D 厚重感覺都無,原來係因為粉底創製的絲質和麻質纖維,在面上與皮膚的角蛋白產生自然親膚力,仿如築起保護薄膜,既能承托緊緻肌膚,又有軟化作用,所以塗後絕對無「立」的厭惡感覺,最啱又熱又濕的天氣使用呀!
塗後乾紋被撫平,膚質看來細緻又柔滑了,膚色也非常均勻,看似 nude 妝般自然美化;說實話,較適合瑕疵不多的肌膚使用,因為如我額頭上新鮮長出來的小粒暗瘡,仍然未能遮蓋,只有遮紅效果。
(Step:額頭部位只需點 3 滴粉底液,用手指向左右兩邊推開,效果已極均勻,無需特別技巧啊!)
同系列碎粉:
Guerlain Invisible skin-fusion loose power $410 / 20g
粉盒設計型到吖!銀色鏡面很 cyber,配上黑色粉撲 … coolI love it
同系列仲會有碎粉,是有修護效果的礦物成分,撲上後令妝容看來持久啞緻和增加滑溜視覺效果,質感同樣輕盈舒適;兩個妝物配搭起來就像是肌膚的隱形薄膜,簡易地不著痕跡修飾肌膚。
礦物碎粉粒子很柔滑,呈啞緻效果,具控油作用,只有一款透明色澤。

同場加映:
家陣搞 press con 都要諗盡花臣,首要切合產品主題,又要樂趣無窮,難為了搞盡腦汁的 PR & Marketing 朋友們!
今次 Guerlain press con 的確好玩,令我樂而忘返,可惜趕住走下場工作,以下是我臨急抱佛腳下親手製造的藝術品呀!
在中環一間畫廊講解 Guerlain 即將推出的粉底新品,切合「亮肌妝藝」主題。
用上 5 分鐘,極速在兩張麻布上「我的低能創作」。
由於畫作未乾得切,他們即席包裝俾我帶走,PR 笑言:「Packing 穩陣到拎上機都得!」
連帶送個淨色 tote bag 俾我做乜呢?請睇以下便揭䁱...
登登登,我的手繪 tote bag靈感是 Miss Marc 個 friend... Miss Eyes
反轉另一邊,靈感是 Comme des Garcons 波點 pattern + 我個名雕花
哈...哈...唔知擺上網有無人 bid 呢?

Artjamming
中環威靈頓街 123號地下



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
本週《MORE》專欄精采內容:
台灣購物最終回,帶大家到台灣買平價名牌副線化妝護膚品,以及只有台灣獨有的美肌瘦身食品,睇到我都想再去多次台灣。



微博:http://t.sina.com.cn/yokot/
http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/
http://yokotsang.wordpress.com/ 
http://yokotsang.blogspot.com/


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。