2010年9月20日星期一

大師欽點秋冬妝 Anti-Nude Makeup

早兩個星期前的北京之旅,其實是應 Amway 之邀,參與他們的美容護膚系列 Artistry 的秋冬發布會。有些人或許覺得奇怪,Amway 都有出美容護膚品?如果你只係以為 Amway 得廚具、家居產品就大錯特錯,他們在美國亞達城自設美容護膚廠房,老早就有完整的生產線研發、製造美容護膚品。
這個北京的 Global Launch Party 有多重要?專程請到兩位新加坡化妝大師阿 Zing 及 Alvin Goh 預告2010秋冬的妝品潮流,集新品、潮流及技術於一身的盛會。


去到北京都遇到熟人,在發布會中被人拍膊頭,擰轉身一睇原來係 Real 丁子高,此知這個 event 是他所屬的公關公司 IPS 籌劃。他鄉遇故知,席前雞啄唔斷,我話 Real 成個人瘦晒 fit 到漏,連西裝褸袖都鬆,佢就同我猛講減肥經,微博上見到丁生丁太猛講減肥,佢兩個點減?微博上冇乜點提到,不過我可以爆畀大家知,就係瘋狂踩單車。上年我約埋成班朋友踩夜車,由科學園出發去大尾篤,friend 帶 friend 都居然撞到,原來大家都有 common friend 熱愛單車。當晚大家去到大尾篤仲一齊食泰國菜,食完回程到科學園上車走人,點齊人數準備散水時,居然唔見佢,原來佢中途爆車呔,急 call 的士回家,諗番真係幾搞笑!
掛住吹水,爭 D 忘記是日重點,就係阿 Zing 講秋冬妝潮流。猛人一席話,真係與別不同間,以下一番話,是他落台後的私人授課:「我今季的化妝革命是 Anti-Nude,突破點是要化得更誇張,用色大膽去製造華麗,金色、酒紅、魅惑紫都係主流。由裸妝到華麗中間會有一段混亂期,女人要記住,唔好怕自己太靚,我唔想見到100個 Janice Man 同 Angelababy 在街上爭豔鬥麗,落了妝你點算?咪變成一個又一個複製品囉!只有蠢人先唔會變!」
發布會後就係晚宴,同桌的是另一星級化妝師 Alvin Goh,期間提到在新加坡幫富貴太太轉 image 的趣事,談笑風生的他和阿 Zing 的權威截然不同,搞笑趣事一籮籮,在此不便透露,在街上遇到我,即管問我。
探討完秋冬妝容潮流後,便到了北京 Amway 旗艦店一試秋冬妝容,當地的化妝技術一樣超班。


至叻產品環節:


深葡萄、金黃、深黑、亮白眼影單色 $93、淺豆沙紅胭脂 $97、妝品盒 $185.5
Artistry 全部護膚妝品在香港有售。我最推間係呢個盒嘅設計…可以如砌 Lego  般自行套入兩款眼影和一款胭脂,盒底有磁石吸實條證唔會甩,上下兩層仲連迷你棉棒及化妝掃,size 細過我掌心,帶出街隨時補妝都咁方便。
我拼合了最常用的黑白色增大眼眼影,和可愛自然粉色胭脂。自己話事就唔怕若只 like 其中一色時,要食埋另外兩隻「豬頭骨」色。質地方面幼細柔滑,顯色持久,塑造華麗妝容一定夠搶!


亮玫紫、亮酒紅唇彩及唇膏 $170/支
Artistry 唇彩及唇膏,我所揀的顏色是深紫紅調,迎合番今年秋冬潮流。唇彩帶閃,可以造出飽滿豐潤的 sexy lip;唇膏則造出雅緻色調,質感非常柔滑,絕對不會現乾紋。






Artistry Creme L/X 是今年 Amway 的皇牌護膚品,強調激發細胞能量的 anti-aging product,讓肌膚重拾十五年青春。我在北京三日都係用佢,於我而言,在北京這極度乾燥的地區測試這產品最好不過,至少我用後都沒有乾紋出現,非常保濕滋潤。出發前我勁驚乾燥天氣及酒店超抽濕環境會搞到我勁乾,所以一早帶備不少保濕產品同行,事後證明我又再整重個行李箱,一樽 Artistry Creme L/X 已經搞掂晒。$3,357

Amway  銅鑼灣軒尼詩道 468 號地鋪 電話:2969 6300 




——————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
暗瘡遺留下的凹陷疤痕為禍人間,令患者失去自信心,甚至十萬個不願意與別人正視對話,我經常收到網民email詢問此等相關解決方案,有感發問者對此問題的困惑,決定幫大家一把,見招拆招!今期介紹的「納米子彈」,能極速去疤,有此煩惱者必讀!


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。