2010年8月19日星期四

保健 Mask 新登場!

昨日 blog文詳細分享咗滅痘法寶,加插嚇人放膿瘡片段,精采嗎?!
今日到主角登場...
大家請先消化簡單的肌膚連鎖式反應:
皮膚底層缺水,就會響警號 ... 促使油脂分泌滋潤表皮層,加上空氣中的塵土,致使堵塞毛孔,自不然誘發出暗粒,所以保濕要用心長期作戰,也要精明,過分的豐潤又會適得其反。

以下推介是 Menard 8月新出的「精明 paper mask,我會每星期敷一次作保健,而早前介紹過新版「我的美麗日記」燕窩面膜則可隨心所欲使用,點解?咪就係貴囉,而且其針對性健膚抗痘功效,對於我時時刻刻努力經營的膚質來說,也無須密集式軍訓呢!會視它如冬蟲草般定時定侯至進補,afford 得到又 feel 到效用。
MENARD BEAUNESS  溫泉礦物健膚精華面膜 $300  / 5

MENARD 是半百歲日本牌子,我最初用的是其著名珍貴赤、黑靈芝按摩膏,反擊歲月不饒人。至年前開始試用埋溫泉礦物健膚精華,除咗保濕,最欣賞係令皮膚健康,呢種感覺好難實質咁形容,可以話係樣子看來無咁殘、無咁易出粒粒,肌膚 strong 咗啦!
近日睇到雜誌 print ad,知道溫泉礦物健膚 series 8加推 paper mask,標榜一片 mask 有成 18ml 溫泉礦物精華,仲有特別成分幫助抗痘,梗係想立即試用,等我親身感受吓先:

健膚、保濕加抗痘,對於依家潮濕炎夏簡直係對號入座!
含有溫泉精華、海洋礦物精華及植物精華,提高細胞間脂質數量,滋養及強化肌膚底層;山白竹萃取物(日本種植之葉)舒緩過敏情況;另外加入甘草素,選擇性消除對肌膚有害的細菌。緊記用後無須過水,直接塗抹乳液便可!
面膜紙質地雖然經日本方面悉心設計,但我覺得於貼服度而言,可再加努力!


敷後最顯著是極有光澤及飽滿,粗糙立即大大改善,膚質持久呈現健康狀況,所以每星期敷一次作為大修便最理想,這 $60 /15 分鐘也值回票價呢!
精華質地比較輕盈,易滲透入肌膚,如果以為撕開面膜會有水滴滴感,sorry... 佢唔係,嗰 D只係皮膚吸收唔晒精華的假象啫!

MENARD專門店
銅鑼灣時代廣場地庫B202
尖沙咀K11商場地庫二樓B204

***大家知唔知,新世代最有效的科研美肌成分是什麼?





呢股美肌、養生熱潮於日本熾熱,現於香港蓄勢待發,功效比有「補水王」稱號的透明質酸更勝一籌。






想肌齡逆轉?我追捧的 9 Beauty 皇牌 facial 就有此神奇功效!
詳情請留意我在今期《MORE》撰寫的美容專欄啦!

4 則留言:

  1. 謝謝板主詳細的分享!!!

    我平常會吃燕窩美容,之前在網上找到這個網站 http://www.geocities.jp/hongkong_bird_nest/index_e.htm ,來自香港的,都是著名品牌。很方便啊!

    現在多了這個面膜,也響應板主的推薦,實行內外兼美!

    回覆刪除
  2. Hi Sandy,
    睇咗個網站喇,都幾多不同品牌介紹喎,thanks for information!!

    回覆刪除
  3. 請問板主有沒有價錢不會太貴的deep clean mask推介?

    回覆刪除
  4. 醫學品牌 Exuviance Purifying Clay Masque 深層潔淨更生面膜係我最讃強力推介,是泥狀 mask,蘊含葡萄糖酸、葡萄庚糖及高嶺土等成份,能深層潔淨毛孔,同時注入水份,對收毛孔好有幫助。敷上後會感到持續冰涼,勁爽!
    正價要成 $560/50g,不妨上e-bay 或水貨店揾,平超過一半呀(around $220)!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。