2010年8月30日星期一

半價歎「法式按摩大法」!

上星期獨家 2.5  Glycel facial 反應非常熱烈,30 個名額好快爆滿,大家咁鍾意我都好開心,若然爭唔切唔使失望呀!Special offer 陸續有嚟。
前日我試咗個超級尊貴嘅 facial ,講嘅唔係價錢,而係幫我做 facial 那雙「神來之手」,法國品牌 MJP 國際培訓總監 Ms Dominique Vargas 專誠由巴黎遠道而來,我有幸獲邀體驗她的神奇按摩功架!大家今次都可以半價體驗門下高徒技術呢!
  當日抱著超期待的心情與 Ms Dominique Vargas 會面,極欣賞她對美容方面的認知,原來她入行已有 30 載,怪不得她的皮膚在專業護理下咁光滑!
呢張 image 相影得相當之有美感、超 sexy 呀,忍不住行注目禮!
其實引起我對呢個品牌嘅喜愛,就是源於其纖體緊緻系列,著名產品 ...  8日幫你揾番絛腰、7日趕走節瓜腿!
 雖然我仲未有咁嘅福氣,但都有叫身邊朋友試吓佢哋嘅皇牌去妊娠紋乳霜
入戲肉 ... 享受「法式按摩大法」,以靈活巧妙玉手輕柔有節奏地舞動淺層肌肉,與慣常做的穴位通淋巴感覺大相徑庭,前者著重舒緩,令身心放鬆、後者指壓強而有力,兩者殊途同歸排水、排毒。
呢支係乜東東?原來按摩時要手握此棒,透過電流助吸收美肌成份
按摩過程用上乳霜狀面膜推按,以多種天然成份混合高效素材... 乳木果、檸檬精華、彈力蛋白、膠原蛋白等,具鎮靜、緊緻及補濕功效。並按膚質所需,加入十滴浮膚(潔淨)、深層保濕、抗老精華油。
覆蓋暖熱毛巾加強滲透力,感覺很 relax!
呢個 MJP 專利膠轆好神奇咁話!叫做「活膚按摩器」,在潔淨面上按肌肉紋理推行,有效刺激血液循環,有助吸收往後塗上的護膚品。($360)
咦!我聞到陣雲呢拿味,原來係有香味嘅膠喎!
全個過程最驚為天人嘅產品係最後塗上的「一週時光逆轉」系列,面部精華素(價值千五元)、眼部抗皺孖筆(價值近九百元),由十多種科研要素提煉...唔該搽多 D,厚敷就最好喇!

同場加眏:小工具大戲法
睇 background poster 相信大家都估到我手握工具是用作健胸,日子有功係咪可以迫出事業線先?! $290
呢兩盒長形轆係身體脂肪纖減器,拖行在想減部位,要嚟剌激血液循環,之後再配合塗抹 slimming products。($460)
呢個咁似花灑頭又係乜嘢?消脂梘藏於按摩器內,俾大家邊冲涼邊做按摩修身。($220+$480)
半價試做 名額10



MJP「Youth Capital Treatment青春之源護理」原價 $680,睇咗我個 blog 可以有獨家
特惠價 $340 試做,旗下兩間分店都可以任揀!




尖沙咀 K11 商場 B203A 店    電話:2117 0115
中環中建大厦 209 店   電話:3104 1272
***9月1日起,只限最快致電預約的頭 10位女性, 
(請註明Yoko《MORE》Blog攞優惠)!

優惠細則:



  1. 預約之護理必須在 2010年9月30日 或之前使用



  2. 此優惠不得與其他優惠一同使用,包括MJP貴賓和會員折扣優惠



  3. 如有爭議,MJP 保留最終決定權

本週《MORE》專欄精采內容:
上星期帶大家到台灣秘竇尋假眼睫毛,接著一連兩期將寶島最地道、最熱捧的必掃護膚妝品、美肌飲料、瘦身美食,逐一推介,帶路尋寶。

http://yokotsang.wordpress.com/
http://yokotsang.blogspot.com/





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。