2010年8月26日星期四

醫學智慧型保濕

天氣又熱又濕,至怕臉部猛標油,溶妝不特止,油脂分泌溝埋粉底變「黃面婆」,仲會塞毛孔添!我屬於混合性肌膚,T 字位最唔聽話,易泛油,幸好面頰相安無事,一支能對症下藥的乳液就是妝前打好基礎重點
我一向對醫學美容有偏好,除咗熱衷試新科技儀器,連帶愛上醫生科研人員研製的護膚品,具有臨床測試,總覺得不易引致敏感是非常重要的,否則貪靚不成反招得不償失!
為抵擋呢個炎夏,妝前我最常用就係佢... 法國醫學品牌 La Roche -Posay 的長效清爽保濕乳,大膽講句「真的很讃唷」!
La Roche -Posay 長效清爽保濕乳 $225 / 50ml (萬寧、屈臣氏有售)

品牌最招人喜愛是,全部修護品皆含有被奉為「皮膚醫學界瑰寶的溫泉水」,它蘊藏豐富礦物「硒」,對皮膚有乜好處?對抗女性大敵:衰老和暗瘡,具有抗氧化、紓緩敏感、鎮靜消炎功效啊
一支滿足我四個要求:
不油不膩、質地清爽、極速滲透、長效保濕。
很稀薄的乳液質地,最啱妝前打底,不會起化學反應,即使往後塗上粉底或 BB Cream,也沒有起擦紙膠粒呢!
我稱它為醫學智慧型保濕,因為加入了科研「超級透明質酸」比普通透明質酸濃縮 6 倍、體積小 6 倍、多 3 倍深入細胞間質。
標榜驗證:能刺激製造更多蛋白質,持續保濕效果長達 48 小時喎!真係咁勁?!實情我搽足十多小時都已經洗咗面啦,點引證喎!不過全日都有足夠滋潤就 feel 得到呢!
找到合適乳液為肌膚注水,既可以填補缺水紋理,也能令泛油情況受控,正正是妝容 keep 得持久之要訣!


本週《MORE》專欄精采內容:
台灣美容節目叫好又叫座,《女人我最大》、《鑽石夜總會》當然是我杯茶,最鍾意睇山寨美眉跌落凡間變回豬扒,既譁然又能從中掌握化妝秘技!
今期我會先帶大家到台灣秘竇尋假眼睫毛,林志玲、蔡依林用邊款?台灣著名化妝達人古小偉老師又去邊度掃貨?請留意今期我在《MORE》執筆的美容專欄啦!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。