2010年8月23日星期一

李純恩×上海美食進修班

前晚享受的佳餚美食令我畢生難忘,體驗何謂識飲識食的真諦
掌舵總司令是著名食家李純恩,他百足咁多爪,亦是旅遊、攝影、寫作專家,才華洋溢。設宴10幾圍,似足去飲咁熱鬧呀!
相信大家睇完以下美食,定必流晒口水,別羨慕,下次再有這類筍價美食活動,實會喺 blog 早響通知大家嘅!!

接近二百人的盛宴,場面極墟堪,獲邀坐在主家席李純恩身旁,內心充滿喜悅、表面神態自若當然不忘吐佢講飲食上的獨門心得啦!

今次特色盛宴設在尖沙咀北京道一號的「小南國壹號」,是咁多間分店中最豪裝的!
嗶!坐擁無敵海景,特別開懷。
坐在主家席餸菜應該係會好味 D... 我咁諗!每次上菜主辦單位明報 OL 網站都會先拍片,等到大家鬼咁心急,唔通係吊癮策略?(www.ol.mingpao.com)

即睇上海菜有乜特式!
先來頭盤... 上海名菜「心太軟」,大家知唔知係乜冬冬?
紅棗做糖衣,包裹著糯米,桂花蜜調味,口感非常煙韌,出奇地不太甜不覺膩;配搭李純恩口中滋補度媲美雪蛤膏的雪耳,他謂這菜式是上海「新吉士」始創的,製作多功夫,由嬸嬸釀糯米團... 有勢藝有錢賺。
好滋潤養顏呀,我不知不覺食咗成 5 粒添!
賣相精緻,等我下次整沙律放入去,扮晒勁先!
黑木耳以 wasabi 醃製,不嗆喉、不攻鼻、不慍不火,很爽口唷!
呈上來時,見到炸到咁乾,又怕油嘛,提不起食慾 ... 點知旁邊的李純恩猛話好食呀、要襯熱食,唔似一般煮得過甜,仲親自夾到我碟上,當然俾面試試啦!
哈...哈....好咗有食咋,估唔到外面脆脆哋,入面的魚肉仲保留到汁,好鬼好食呀!
李純恩謂最好食的煄魚是上海「福1088」私房菜,廚師功力深厚。
非一般清炒龍井蝦仁啊!這道菜靈魂是特製茶葉,先沾上焦糖輕炸,令茶葉帶點甜味又脆口,配以嫩滑而爽口的河虾仁就天衣無縫。
李純恩教路:「見到蝦仁有大有細就知係野生,養殖嘅 size 會很相近。」
超值宴竟然有咁名貴嘅燉湯飲?松茸姑花膠螺頭燉雞
湯底固之然濃郁....讃,最勁喺件花膠公,厚成咁,成塊扒,寶在太美味喇;螺頭煲到出晒味,湯頭事必味濃,肉身自然無咁好食啦,但睇在滋補份上,食埋你!
無啦啦有點心間場?原來係李純恩主意,他希望大家加深對上海點心的認知,所以一次過食晒上海人的早及晚餐。
一睇就知係燒賣,但與廣東製法不同,上海的料是糯米肉非猪肉呀!
呢個時候全枱人都差唔多飽喇,好咗我仲有戰鬥力,到主角之一出場... 茶薰荷葉八寶雞
揭開雞皮又係糯米,都係主攻食內抵 D,味道 ok 但肉質唔夠嫩滑!
仲有壓軸紅燒千層肉腩,拼荷葉形狀的粉皮,相當吸引,但致肥罪惡感念頭萌生,淺嚐一口好了!甜味很好,但肉嚡咗 D。
吓!仲有點心?咩嚟呢...咁似蘿白糕朋友?原來係粢飯糕,估佢唔到咁好食,炸得很脆口,以為自己食緊 M 記薯餅。
Oh!此時已經食到儍咗... 其實仲有部份菜式不作詳細介紹咋,但點都要幫以下精緻甜品影沙龍。
苿莉花茶凍,味道清新,不太甜,口感 creamy,人人讃好,但非我杯茶,因為唔鍾意太奶味!
嘩!好靚呀!玫瑰赤沙糕,好似兒時泥膠玩意,有談談花香味,似平時食開的桂花糕味,I like it!
最後睇埋李純恩拍宣傳短片,即席臨場發揮,唔使預先寫稿,一take過,勁!

好喇,開估時間:
話俾大家知呢餐享受了共 22 道菜,估下要幾錢位?$500 定 $ 600?
答案只係 $280相等於 6 折,皆大歡喜!
好友們,咪詐我形,我都後悔無通知大家... 應該包張枱柴娃娃品嚐,「為食兵團」組員下次出發!!


《MORE》專欄精采內容:
台灣美容節目叫好又叫座,《女人我最大》、《鑽石夜總會》當然是我杯茶,最鍾意睇山寨美眉跌落凡間變回豬扒,既嘩然又能從中掌握化妝秘技!
今期我會先帶大家到台灣秘竇尋假眼睫毛,林志玲、蔡依林用邊款?古小偉老師又去邊度掃貨?請留意今期在《MORE》執筆的美容專欄啦!
http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/




沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。