2010年8月18日星期三

對付暗瘡的壓箱秘技

無論你將皮膚打理得如何妥善,油脂分泌與塵埃交融,總會令面上有長暗瘡的一天,這一天就像交稅一樣,無可避免亦無法逃避,只係...我真的希望暗瘡像交稅一樣,一年只會發生一次咁大把!
既然暗瘡出現了,如何處理它就是今天的課題,你總不會狠狠地、毫無憐憫地用手指擠迫它、壓破它,引一時之快就會留下永不磨滅的暗瘡疤,色素沉澱好惡搞,切忌!(當然,這些疤總有解決方法,但就要動用到我的彩光之父,又要使一筆。)

如果要對付頑強的玫瑰痤瘡、又或是荷爾蒙失調引致的瘡,都不是這篇 blog 文可以解決的難題。假如只是一至數粒偶發性暗瘡,以下是極速消滅它的好方法!


最新多功能殺荳精華  ~H20+速效抗豆淨膚精華  $260 / 25ml







個人認為係最 multi purpose 的暗瘡精華,應該結集防禦、消滅、去印... 全方位功效對付痘痘!~H20+ 呢支新品的確啱使,尤其喺炎夏,含有海洋草本成分,能抑制油脂分泌,有效預防暗瘡形成。或當暗瘡爆發後,此精華又可對抗細菌,加速凋謝。最特別係萬一唔好彩留下暗瘡印又點算呢?原來佢又含有 AHA及BHA 的酸性成分,可以去除表皮角質層,淡化印痕。
一支暗瘡精華包含三個滅瘡願望,確係醒!


一日消腫精華  Dermalogica Special Clearing Booster  $528 / 30ml
話明係壓箱秘技,我對付暗瘡的秘密武器就係佢!
每當發現臉上有暗瘡開始發作,剛泛紅準備谷膿之時,在臨瞓前搖勻佢,塗少少,記住真係好少好薄點到即止,第二朝起身,立即阻止谷膿、甚至撫平暗瘡的紅腫期,所以我稱之為一日消腫精華。
不過,有好亦有唔好,這暗瘡精華藥力非常霸道,能迅即收乾暗瘡,從而阻止進一步惡化,但太薄的肌膚如大部份女性,若貪心厚敷,第二日就會仿如灼傷泛起微紅,嚴重者甚至會甩皮,所以緊記只可以塗極少份量,足以殺它死。誠然,我以皮膚較厚的男性臉上作測試,效果非常好仲冇灼傷添,所以用佢時要非常小心,功效我俾足 100 分,只係價錢真係唔平,但都值得看門口!

暗瘡面膜  Clinique Anti-Blemish Solutions Spot Treatment Gel  $120 / 15ml
以經驗累積,難纏的毒瘤級暗瘡才會用到 dermalogica,一般的小型瘡,我就會用 Clinique Treatment Gel,佢好似幫暗瘡做面膜一樣,將暗瘡同空氣隔絕,然後慢慢令暗瘡枯乾
塗上時感覺涼快,但若暗瘡已被擠破有傷口,塗上時會有被灼一吓感覺,似消炎緊咁 work。100% 無香料,是敏感肌與温和派用家的必然之選。

男士遮擋膏  Shiseido UNO Acne Care Paste  約$80 / 10g
暗瘡並非女士專利,男士們若然護理不周,情況可以更惡劣呢!
除使用上述推介外,見人時想掩蓋惱人暗瘡和疤痕,建議塗上這支 Shiseido 出品的 UNO 暗瘡遮瑕膏,遮瑕兼有治療暗瘡成份,質地較稠,不易溶化,係貪靚男士的佳音而這支遮瑕膏的exactly 售價我也忘記了,只知道屈臣氏有售。
如果膚色較黑的女士都可以照用,因為遮瑕膏色澤較深,但白淨的就用唔著,可用以下推介呢!

女士遮瑕膏  Clinique Anti-Blemish Solutions Cleaning Concealer Camouflant Purifiant Formule  $150 / 10ml
男士們適合用 UNO,一般女士膚質就宜選用這支 Clinique,貼近膚色且色澤較淺、質地水潤,加上 100% 無香料,不會引起肌膚過敏,是我自己的定番暗瘡遮瑕膏。

打機學擠暗瘡
唔係講笑,擠暗瘡都要有一定技巧,除注意衛生外,最基本莫過於不要直接用手擠,因手指上的細菌會從傷口中進入,只會愈搞愈衰,最好隔著紙巾或以消毒針去處理。
我最近愛上了 iPhone app 擠暗瘡遊戲(免費下載)每塊面上有三款不同類型的暗瘡要待處理,還要評估暗瘡是否成熟,繼而將膿頭徹底清除才算成功,否則尚留一丁點都會使之再惡化,真係要練習加上經驗才行!過程認真,兼要用兩隻手指去玩,笑鬼死!


呢隻 game 叫《Pimple Popper Lite》 ,只有一塊面三粒瘡,若想擠多 D 就要俾錢買完全版喇!

恐佈瘡大鬧 Youtube
警告:以下片段,膽少勿看!前日有朋友在 facebook post 出恐佈極惡級暗瘡被放膿事件,只看世紀大毒瘡不停地沿沿不絕流出毒膿,我睇咗 20 秒已經頂唔順,想減肥又想撲絕食慾,就不要錯過!但我真係再警告多大家一次,真係好好好好好好好核突! 






















***大家知唔知,新世代最有效的科研美肌成分是什麼?









呢股美肌、養生熱潮於日本熾熱,現於香港蓄勢待發,功效比有「補水王」稱號的透明質酸更勝一籌。
想肌齡逆轉?我追捧的 9 Beauty 皇牌 facial 就有此神奇功效!
詳情請留意我在今期《MORE》撰寫的美容專欄啦!

1 則留言:

注意:只有此網誌的成員可以留言。