2010年8月12日星期四

有入有出 多得佢!

有入有出,就係食咗唔怕肥嘅主因!
興幸得天獨厚直腸直肚,記得中學時期每餐飯中途都要有個 break,等我放低幾両,再食埋下半場,我阿媽笑我嘥米飯,當時真的骨瘦如柴!
近年間,情況有所改變,相信是腸通無咁年青活躍,蠕動得慢咗所致,家陣早或晚有一次已經是 bonus,但係我嘅食量卻有增無減添!
平日飲食中,已懂得集中火力增加食物纖维素的含量,蔬菜生果日日食。但計計數,總括而言食得多,排少咗,唔係辦法喎,所以要諗諗計。

要知道糞便在腸內積聚的時間過長,其老廢物質與毒素就會被腸道吸收,肥胖、肌膚粗糙、口臭等衰嘢都關佢事吖!

市面上有很多助以排便排毒的產品,雖則也有標榜純天然的,但安全謹慎至上,我向家庭醫生查問過,他推介我「有需要」時可配合以下有助調節腸功能的粒子。因為得醫生推薦,講明成份全天然,我便放心服用了。
Agiolax 導腸粒 約$140 / 250g (Watson's 藥劑部)
成份及效用:卵葉車前種子、卵葉車前草果殼、番瀉果實,以自然方法調節腸功能,基於植物的粘質和水接觸後膨脹,使大便軟化易於排出;番瀉果更有助促進腸道蠕動。

我會每星期只服食一次,習慣已維持了近年半,期望是為腸通大掃除,排清體內毒素,大家別指意佢能達致減肥效用啊!
是有糖衣包住的微細粒子狀,餐後服 1 茶匙配合大量水。絕不會引起肚痛不適,如睡前服用,早上起來或中午時段就會有便意,不是肚痌那種情況,是自然排便,只是量較多啫!標韱上寫明適用於急性便秘。

何謂便秘?
根據全美首席胃腸科醫師新谷弘實醫生所著,《元氣的免疫力量》一書中,對便秘所下的定義很有趣:

排便後是否覺得神清氣爽,就是衡量有沒有排乾淨的基準,如果沒有這種舒暢的感覺,即使有排便,仍為便秘。
換句話說,唯有「排出幾乎沒有什麼味道的香蕉型大便,且每次都能順利排出一定量」,才叫做舒暢的排便。

假如你也有以上情況,不妨一試此導腸粒啦!

***Agiolax 不應用於腸梗阻病人;對於頑固病例,應由醫生治理。


http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/***明星推骨瘦面?聽來神乎奇技!詳情請留意我在今期《MORE》撰寫的美容專欄啦!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。