2010年8月5日星期四

自家護膚妙法!

貪心!溺愛!真係會累事。

做人處事、對愛情態度也固之然。
今次想警惕大家的是套用於護理肌膚上!
對肌膚好,並唔代表要過份溺愛,也切忌貪心,否則會帶來反效果。

昨日與好友 M又食「利小館」,她眉頭深鎖謂:「妳睇!無啦啦爆晒瘡,連兩邊頸都有,係咪俾人咒  ...搞乜鬼呀?美容師話我搽錯護膚品搞到毛孔塞晒喎。」
我問:「梗係又偷用妳阿媽至愛 〝勒啤V〞,仲要係成 8 千蚊嗰樽仔天價面霜喇!」
M 謂:「哈哈!全中,仲要係諗住搽多 D 、潤 D,皮膚就靚 D嘛!點知會咁啫?!」
 其實我都有呢件護膚品呢!係超矜貴抗衰老活躍成份+高科研嘅結合,唔係人人皮膚都受得住呀,冬天乾燥加成孰肌用咗真係好 good,我媽咪都非常 like!

若然肌膚屬於敏感型,容易受刺激,護理上應適可而止,太 rich 及具刺激性成份,例如果酸和維他命 C也不宜,慎選温和保濕產品便可,為肌膚減輕負擔就是大前題。

其實我亦有類似「瀨嘢」經驗:某日做完 peeling 加針清 facial,為肌膚去角質大掃除,梗係即時充滿光澤又滑溜;如是者再趕去下一場試個安排已久的美院名牌新推出 facial,過程由潔面至最後搽防曬面霜走人,足足用咗超過12件產品,逐層逐層咁覆蓋在我面上,玩足兩個鐘,當時還是滿心歡喜的,以為皮膚食咗冬蟲草般咁滋補。
殊不知事隔 4 小時,即刻標咗兩粒瘡,奇在唔係撞正 M come,touch wood 講句:好少爆瘡喎!第二日醒來,膚色暗淡無神采,仲要加碼多幾粒小暗粒在額頭。Oh no!Tell me why?!

再隔多幾天去揾某美容院老板娘,她利眼一看,再摸摸我塊面,像看診般說道:「妳一定係搽咗過份豐潤嘅產品,睇吓!毛孔被阻塞,所以狂標油,出粉刺和暗粒,亦令角質層堆積,膚色睇來咪又黃又暗囉。」隨即幫我做深層潔淨 facial,真神奇,當清走那些可惡的油脂和粉刺後,仍未敷上保濕 mask,已經見到面色明亮番晒,此時深深體會到原來凡事唔係愈多愈好

別以為我想隨即推介質地輕盈清爽啫喱乳液,其實係更特別的心水護膚法
自製稀釋面霜
Step 1: 方法是將一片棉花先沾滿保濕爽膚水或維他命爽膚水。
Step 2:然後再倒上乳液或面霜在棉花上。
Step 3: 將此棉在面上打圈按摩,尤如打蠟,為面部築起水盈保護膜,效果特別明亮。此法既可稀釋面霜,又可達致清爽保濕感覺,男性應該最 buy ...爽!

互溝雙贏妙法
夏天外出最適合搽控油乳液,我會額外加入 2 滴保濕或抗氧化精華素與之混和,才塗於面上,成為上妝前水油平衡的打底妙法,既可簡化步驟又可減輕塗太多層護膚品,避免又立又易泛油的情況。
Bobbi Brown SPF 15 控油乳液



Cellbone 透明質酸保濕精華液(左)、Skin Ceuticals 抗氧化精華液(右)

***緊記塗護膚品的份量不是愈多愈好,薄薄一層已可封鎖水份防止流失,若然配合拍打方式更能加速血液循環提升吸收力;又或是將乳液/面霜於掌心搓揉,再按壓於面上,其熱力也有助滲透至肌膚底層呢!

http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。