2010年8月3日星期二

新歡...激平超誇睫毛膏孖寶

又有好嘢介紹呀!
眼瞇瞇半開合... 呢 D 叫「無神」並唔係性感!
要揾到一支能夠起死回生、由豆零變一蚊大眼妙效的眼睫毛液確係難,相信念口簧公式推介是 majolica majorca、Helena Rubinstein、Lancome、Clinique、Maybelline、Loreal 等等。
最近巧遇呢套價錢激平,效果神奇的好玩睫毛膏孖寶,真要快快推介給大家!
事緣朋友 E 的女友每次出動時,睫毛妝也是行到爆,非常濃密、深黑、仲撑起晒,誇張效果是我有生以來試過的產品也不能做到,心諗唔通係配合咗假眼睫毛效果至咁激?
終於知答案喇,May May 仲旋即送咗呢套睫毛液俾我試,多謝晒...真係勁呀!!


品牌 Lelan Vital ,起朵 Extremelash Mascara 。約$90/盒-兩支裝,激平呀! (此款是台灣出品)
一盒有兩支: No 1&3 Mascara Base
                           No 2 Amplifying Fibre

跟足指示 4 個步驟... 便可塑造極纖長、極濃密的迷人娃娃電眼睫毛。
Step 1: 夾翹睫毛。
Step 2: 先擦上 No 1&3 Mascara Base,是黑色睫毛膏,有蜂蠟滋潤成份;此時仍未感受到效果如何神奇,反而覺得不太易上色,要來回多次擦上呢!
Step 3:待未乾透,即刻迅速擦上  No 2 Amplifying Fibre,是增長纖維,由 100% 尼龍製。看來像絨毛,非常輕盈,輕力擦上,即刻黏附在剛才的睫毛膏上,非常好玩,似從枕頭抓出來的 棉花呀!
Step 4:最後再重覆搽一層 No 1&3 Mascara Base 黑色睫毛膏,即時覆蓋那些白色的絨毛,令睫毛變得豐厚又濃黑。
未塗睫毛膏前:
原本睫毛稀疏及纖幼。
使用孖寶後:
超開心...睫毛變得豐盈濃密又捲翹,keep 足一日都唔甩呀!
若想效果再誇張點,可重覆 Step 2及3,真係可以似黏咗假睫毛咁誇張呢(以上只是輕量級示範而矣)!
試埋卸妝!
最緊要係用暖水加棉花一捽就甩,睇吓... 條條纖維咁退出嚟,一抹就超乾淨,只需 6 秒...卸妝極簡易呀!

神奇睫毛套裝 約$90/盒-兩支裝: Cosway 代理,可在門市揾到
尖沙咀廣東道 188 號港景滙商埸地下 109-11-號店
此外,亦有其他特別的美容產品可在網上瀏覽,價錢超抵玩,足不出户送到府上:

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。