2010年8月27日星期五

睇 Blog益大家 歎2.5折名牌 facial

為咗答謝大家支持我嘅Blog,所以間唔中都會義不容辭傾個筍價facial益大家,希望人人「抵」住靚!
前日,我試咗瑞士 Glycel 過千元的皇牌燕窩 facial,你哋都有份呀,咁矜貴都可以 fight 到個 2.5折超特惠價,真係有咁大隻蛤乸隨街跳啊!
恭賀 Glycel 重生!
瑞士品牌 Glycel 歴史悠久,靠科研活細胞和燕窩回春成份響朵,早陣子獲奧思集團(-H2O+ group)以二千七百萬收購,得以再度活躍,我固之然開心因正正是這品牌的 fans,以往花咗唔少血汗錢買其產品,如皇牌活細胞眼部啫喱和燕窩面膜!
試 facial 兼 shopping
昨日專程過海到旺角朗豪坊(分店中至靚景係呢間),就係要試 Glycel 開波第一炮主打 facial。去得旺角當然要 plan 埋行程,諗住視察 H&M 孖生姊妹店 Monki,去到先醒起 月 30 日至開張,現時仍在裝潢中期待啊!
點解朗豪坊閒日中午兩點幾都咁迫人呢?個市真係咁好景?
等我搭電梯上寫字樓層 45 樓先!
到喇!大家俯瞰眼前無敵靚景係咪好寫意呢?仲以為去咗外國咁爽!
估佢唔到其實係美容房
我做嘅 facial 起朵...「Philippe Simonin 皇牌膠原緊膚修復療程」,好似好勁咁,即係乜冬冬?睇埋過程咪知囉!
呢部機非常神奇,仲大有來頭!
Mr. Philippe Simonin 是法國著名美容專家,他早於 1983 已著手研製「微電流除皺美肌技術」,其成果更獲刊於權威性的整容術及皮膚學國際百科全書」。
透過電波及可變電壓向細胞發出獨特訊號,強化肌膚彈性纖維、促進骨膠原增生標榜定期接受療程可逆轉肌齡十數載,係咪咁堅先?!我會 keep 住試佢嘅威力。
上面兩個三角形金屬頭是針對緊緻提升、下面那個長形則是去皺紋專用。
潔面及去角質後,於潔淨面上先用電波棒去皺,在每處有皺紋的位置停留若 5 秒,頸部也顧及到,此時手握通電棒,感覺不到有任何痛楚或刺激。
美容師謂很多客人會在這時已睡著了,配合休息效果更好啊!
接著,換上此橫向金屬棒在面上滚動,有助激活細胞緊緻肌膚;之後再於全面連頸部塗上重頭戲燕窩精華(只供美容院用),並再次來回滚動,目的是加強滲透和修復肌膚。
除咗面和頸,眼部---上下眼皮都兼顧到呀!先塗上活細胞眼部啫喱,才靠電波導入
整緊乜冬冬?女人湯丸...骨膠原面膜,坊間很多 beauty salon 係用玫瑰花水按壓,這裏落重本,骨膠原紙膜再滲滿骨膠原精華,可唔可以飲呀?講笑啫!
美容師問:「介唔介意面膜敷到落心口呢?」我搶答:「哈...哈...當然無所謂啦,敷埋胸都得呀!」
歴時個幾鐘,終於完成美肌修復過程喇!搽面霜、眼霜,仲有專攻皺紋和鬆弛肌膚的頸部滋潤霜。做完即時 feel 到皮膚很 firm 又充滿水份,且透出光澤感,最愛金屬棒滾動過程,像是為面部肌肉做運動和通淋巴,美容師告知療程後數天... 緻、去皺效果會更顯著喎,因為刺激咗骨膠原會自我增生,我超期待呀!

超值試做價 名額30 
原價 $1,680-$1,880,睇咗我個 blog 可以有獨家超值價 $388 試做 ,仲有 3 款俾大家揀添
1.  Philippe Simonin皇牌膠原緊緻療程(原價:$1,680/60mins
2.  Philippe Simonin皇牌膠原緊膚修復療程(原價:$1,780/75mins
3.  Philippe Simonin皇牌膠原細胞重塑療程(原價:$1,880/75mins
***Glycel 旗下 間分店都可以去,梗有一間喺左近!
旺角、尖沙咀、銅鑼灣、中環、九龍、沙田。
手快有手慢無呀,只限最快致電預約的頭 30女性
電話2368 1168 (請註明YokoMOREBlog攞優惠)
優惠期:27/ 8/ 2010 起兩星期內

優惠細則:


  ²   此優惠每人限用一次
²  優惠只適用於首次惠顧療程




²  如有任何異議,GLYCEL Company Limited 將保留最後決定權



本週《MORE》專欄精采內容:
台灣美容節目叫好又叫座,《女人我最大》、《鑽石夜總會》當然是我杯茶,最鍾意睇山寨美眉跌落凡間變回豬扒,既譁然又能從中掌握化妝秘技!
今期我會先帶大家到台灣秘竇尋假眼睫毛,林志玲、蔡依林用邊款?台灣著名化妝達人古小偉老師又去邊度掃貨?請留意今期我在《MORE》執筆的美容專欄啦!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。