2010年7月13日星期二

推介新舊混戰護膚妝品 (Vol.1)


好嘅美容產品可遇不可求!
呢兩日會推介幾款於家中勝出的新舊混戰護膚妝品,絕對是心水之選。
我的神仙水
Zensation 水凝玫瑰爽膚露
水凝玫瑰爽膚露,成分天然,有助舒緩敏感肌! $280 / 120ml
假若出暗瘡嗰陣子我會用 Clinique toner 2 號,控油掂仲有助殺菌,不過因為感覺較乾,唔會長期用,即係有事揾「鍾無艷」嗰種。真正最得我歡心嘅「夏迎春」就係呢支神仙爽膚露... 由於 Zensation 是瑞士製別具信心,此 toner 含有公認天然美肌最 work 的保加利亞玫瑰水及蘆薈精華,加上令肌膚增彈性的膠原蛋白是極細分子易於滲透,佢唔止氣味清新討好醒神,拍上後會 feel 到皮膚即時好軟好水,就連台灣彩妝大師古小偉都讃,他仲教咗獨門秘方,於上妝前使用可令妝容更貼更持久,即睇示範:

古小偉老師教,潔面後先以按摩手法輕拍玫瑰爽膚露於全面連眼部位置。

加強滲透妙法:將潔膚棉滲透玫瑰爽膚露,數於面上 待3 分鐘,有助加強鎖水及補水,令肌膚更飽滿,往後妝容自然更貼服又剔透。

之前周慧敏在 Shiseido Revital press con 都有教過呢種DIY 急救面膜法,我都覺得唔錯,心諗保濕之餘,係咪可以做埋收細毛孔功效呢?!頭髮正在焗油中,同時間敷玫瑰 toner mask,一次過修護呀!最開心係每次買呢支 toner 會有 10 包 samples 送添!

家中專業眼部護理

我成日都話最搞唔掂係天生黑眼圈,搽乜嘢都係治標唔治本,但亦唔代表我會就此愛理不理喎,反而要更愛錫!由年幾前開始,我每星期有幾晚都會拎住呢支仿如扭曲咗嘅筆,掂住自己眼部四周位置,起初屋企人以為我傻咗,後尾知道係好嘢,家姐都攞嚟用,佢話橫掂睇電視對手又無嘢做,不如順便護理吓都好吖!

呢支就係家用版 Mini Wrinkle Laser... 去皺筆,利用 bionic wave(仿生法)活躍細胞,刺激皮膚膠原蛋白和彈性纖維,以達到去紋目的。我知「功欲善其事必先利其器」,但都要配合強效的導入精華液,才可達致最佳成效嘛,我會使用同樣主攻去皺的精華,雙劍合壁!

Neige Care Mini Wrinkle Laser 手提式去皺美容仪器,要配合導入精華液在面上有皺紋部位使用。$180我試過幾款去皺精華液配合呢支 Mini Wrinkle Laser,結果最好效果都係用 Zensation呢款極濃緊緻精華液,因為有超高濃度去皺成分三胜肽,可以修補紋理,增加飽滿感;我亦會將此精華取 2 滴混入粉底液中,感覺更潤,無咁易起乾紋。 $580/30ml

使用方法:先於眼周塗上去皺精華液;然後手指要觸及筆身銀色位置,當筆頭掂到皮膚便會亮燈,代表正運作中,於眼周每相距 1cm 停一停待 15 秒,上下眼皮由內到外如是,虎紋位亦可,可以促進血液循環,刺激膠原蛋白,每次完成後特別心安理得啊!(建議每晚使用)

金鐘西武百貨

尖沙咀 LCX 有售

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。