2010年7月13日星期二

Up-coming Favourite Parfum


深深迷戀、深深沉醉、深深愛上、深深回憶,香香的狂顛,享受香水的溫柔,時間如靜止不動。

香氣引領奇妙愛戀,木味是輕挑激情、果味是甜蜜歡偷、花香是初戀浪漫、BB 味是天真爛漫…

女性善變多心,難以揣摩,如同香水千變萬化,引人入勝。

香水,我會鍾情品牌而盲目追捧,Chanel、Lanvin 高貴而優雅;

也會被標緻外形迷倒,Nina Ricci 玻璃蘋果、 Marc Jacobs “Daisy” 立體花飾;

亦會被飄來香氣薰醉,Estee Lauder、 Kenzo 花香四溢。

鎖定目標!Up-coming 各具誘惑香氣佳麗,即將進駐家中香水庫:

Prada「最上鏡大獎」

一望金色樽身贏盡奢華,帶佢出街夠晒搶眼;我最冧其掛飾設計,勾在手袋當裝飾好靚仔;加上如匙扣般迷你方便,隨時隨地高調補噴;味道於此刻不再是考慮因素,皆因外形太煞食!5 月尾至有得賣,先睹為快!

Prada L’Eau Ambree Parfum de Sac 金樽 (連補充裝10ml x 3) $685

Nina Ricci 「迷人香氣大獎」

激鬼氣!昨日逛 Sogo 啱啱買咗呢支最新出 Nina Ricci 香水,因為味道很得意,甜得嚟好開心感覺好青春,就係年輕感驅使即買行動,sales 姐姐話香味靈感係來自法國瑪德琳蛋糕,有柳丁、橙花、蘋果糖等成分... 話說回頭,今日收到 e-mail 謂於 6 月在旺角朗豪坊 Nina Ricci 香水會場,買 50ml 就送限量版貓女電話繩,我想要呀,會唔會補番俾我呢?

Le Paradis de Nina $540/50ml

迷人貓 lady!黑銀色好型呀!我最鍾意貓 product!

Lanvin 「最具氣質大獎」

對 Lanvin 有股情意結,晚裝裙繞富細節,盡現 'S' body shape,成為紅地毯常客,優雅高貴氣質湧在心頭,可惜捨得買都無場合登場,品牌幾百元的香水就可買作收藏。之前擁有過 "Rumeur Rose" ,極鍾意清新芬芳玫瑰香,即將推出的花果香水又再被鎖定為羅致目標,瓶身纏繞著紫羅蘭和紫紅色絲帶,香水瓶蓋頂有顆紫寶石,含蓄地高貴,I like it!6月頭至有得賣,等吓啦!

Lanvin Éclat d’Arpège Limited Edition $368/30ml,粉紫色 so sweet!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。