2010年7月13日星期二

OL 超滿足瘦身餐


「食極唔肥」,唔再係奢望!

麥玲玲師傅由大碼變細碼激減效果有目共睹,瘦身唔瘦胸確係勁,啱啱睇咗本飲食雜誌報導師傅除咗靠做減肥機踢走脂肪,原來係靠一款食物 keep 住體重唔反彈,就係蒟蒻麵(即是魔芋),唔知大家有無留意到呢?內容真係超吸引,忍唔住要即刻跟進。

勤做機加食得有法,師傅兩個月減咗 24磅,請鼓掌!!

其實我早前逛莎莎都有留意到呢款日本蒟蒻麵,但忍手無買,因為覺得價錢稍貴唔抵食,索價 $38/包,但當知道玲玲都開金口大讃,即刻要買嚟試吓先!
(日本蒟蒻麵: 原價 $38/包,依家有特價 $57/2包, $171/7包...莎莎有售)
等我即刻 check 埋日本嗰邊價錢相差幾多先:每包賣 294 円連稅,以現在兌換率 8.5 來算,即是港幣 $25/包,所以喺莎莎一定要買夠兩包,攞個特價,與日本相差就只是幾蚊。

蒟蒻麵有好多口味:柚子胡椒、咖喱、辛辣泡菜、醬油、鹽味和味噌。

呢包蒟蒻麵有乜咁特別?
1) 日本製馨香D(國內製會驚係假麵)
2) 超低卡路里,每包只有 27-69 kcal,視乎味道(一個漢堡包都500幾 kcal啦)
3) 蒟蒻麵由非基因改造的豆腐及豆乳製成(感覺天然D)
4) 仲加入 1,000mg 膠原蛋白美肌成分(豈不是令皮膚更有彈性!)
5) 睇埋標籤:不含飽和脂肪和反式脂肪(食得健康)

最讃煮法極容易,根本唔使用明火或微波爐,只需熱水同一隻碗,啱晒 office 上班一族。

即睇示範:

內有蒟蒻麵一包、醬油、柚子胡椒醬、乾葱。

Step 1: 倒走麵袋內水分,置在碗中。

Step 2: 注入熱水,泡熱麵絛約兩分鍾,倒走水備用。

Step 3:注入熱水將調味醬拌勻即成湯底,灑上乾葱,製作超簡便!

估唔到咁好味!

我揀咗曾經斷貨即最熱賣的柚子胡椒味(卡路里亦係幾款味道中最低...27kcal),湯底好清,一滴油都無,有好微柚子香味,但完全唔覺胡椒味,感覺清新討好蒟蒻麵外形似稻庭烏冬,但口感則非常爽口彈牙,又滑溜,食唔停呀;本來覺得無餸有 D 齋,點知附送的乾葱仲香過新鮮嘅,拌麵一流!

我總共食過 5 包蒟蒻麵,當日都會特別「暢快」,不知是否因為纖維含量高,也不知是否剛剛遇著啱啱呢?!

絕配「超油切」綠茶

除咗食超低卡蒟蒻麵外,我仲會飲埋絕配「超油切」綠茶,即係小S 以超娘造型賣廣告嗰支,零熱量、無糖、無香料、無防腐劑,仲有菊苣纖維和茶胺酸促進新陳代謝,綠茶更可以抗氧化,一句講晒:健康瘦身萬歲!

台灣入口「超油切」綠茶,聽個名就知 target 想瘦身一族,入口唔知點解有微微花果味,好飲過「道X」。$8.9/莎莎

小S 身形係 fit,但造型超娘賣「超油切」綠茶廣告,爆笑!

雙劍合壁,瘦身無敵,大家不妨試吓啦!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。