2010年7月13日星期二

Help...命根睫毛!


睫毛係女性命根,少一絛都嫌多!
相信妳都曾經為甩掉一條睫毛而心痛過。
我最傷心經歷都係怪自己貪靚,走去植睫毛,仲要揾著間唔人道嘅美容院,幫我整交叉重疊法,還哄我這種植法會令真假睫毛看似更融為一體和更濃密,結果新長出來的睫毛根部被強行扯住而斷落,欲哭無淚呀!!
從此,我更認為應學懂愛錫睫毛,但...其實每日又要夾鬼佢、又要搽嘢撑起佢、卸妝又勁捽佢,把口話唔想傷佢,行動上卻是無法配合。
睫毛在各類毛髮的生長周期中是最短,平均壽命只有 3-5 個月,需經過生長期(1個月)、休眠期(3-5 個月)和脫落期(3-5 日)的循環,所以感覺上睫毛長得很...很...很慢呢!
睫毛稀少、短小、易折斷有乜解究方法?護睫等同護膚理念,方法是搽滋養品細意呵護,雖則無話包生仔一定得,但逐步改善兼送個希望,也就樂於嘗試吧!
過千元一支的睫毛修護液,在此無謂介紹了,還是實際點,推介平民化價錢的 best buy,讓大家有機會試試美睫吧!

Zino 最新加強版睫毛修護液,晚間塗在睫毛根部,或於塗睫毛液前作打底。 $198

中價推介:
Zino 長濃睫營養液
呢個牌子嘅減肥液和「2星期速長睫毛精華」我都有買過,講真後者是用完再買,我家姐都係忠實擁躉,6 月即將推出加強版梗要率先試,已有內部朋友轉贈給我,試了一星期趕及報告成效俾大家知。
叫做長濃睫營養液,名堂好似好勁咁,標榜用足 7 日間比起舊支裝可濃密豐盈 5 倍;而美國研發的 24 小時「注養」技術貫注營養精華「Arginine精氨酸」是賣點,可以有效強化角質及刺激睫毛快速生長能力咁話,說明書梗寫到眉飛色舞,最緊要係親身試過,用後睫毛會泛起光澤、堅挺咗無咁易斷落,舊裝用得耐見証到睫毛有增長效果,新裝這點需要更長時間才可引証。

Loreal 早前首次推出睫毛修護液,刷頭上佈滿著白色的小絨毛,容易沾附在每根睫毛上! 約$128

低價推介:
Loreal 賦活新生睫毛生長液
我已經試咗呢支睫毛生長液兩個月,早晚都用,《女人我最大》節目亦有介紹。會在上睫毛液前作修護打底,而睫毛經過滋養後,妝效好似有光澤;夜間刷拭在卸妝後的睫毛上,讓賦活氨酸成份供給睫毛養分;最特別是可用於眼皮位置,將刷頭尖端如畫眼線般塗抹於睫毛根部,含有積雪草精華促進膠原蛋白,有助眼皮增強對睫毛的支撐力,及延長毛囊的生命週期。
用後感覺是我天生柔弱的睫毛較以往強韌,不易折斷;價錢又平,絕不心痛,值得為心愛睫毛搏個番身機會;加上是 Loreal 品牌,個人特別支持,因為佢幾款睫毛液較其他貴價品牌更出色,也是很多化妝師實戰必備妝品。
超抵價至愛:
我還試過好天然嘅方法,就係將護膚勝品橄欖油塗在睫毛根部,上下睫毛都得,滋養豐富的脂溶性維生素 A、D、E、F、K,相信可以減少折斷和助以健康生長,超慳錢美顏法呢,大家不妨試試!

堪稱萬用橄欖油,除煮食外,仲可以護膚...作護唇膜、髮尾油、睫毛修護液等等呢!

另外,每晚睡前將凡士林塗在手指上輕輕為睫毛搓揉,有助滋潤睫毛,加強修護,減少因乾燥而斷落,所費無幾,而重點在於要持之以恆呢!

凡士林應用範圍同樣廣泛,bb 嬌嫩肌膚適用,大人肌膚乾燥痕癢、敏感、灼傷都啱用!

Tips:在剛卸完妝皮膚還有點濕潤時,此刻的睫毛是最脆弱,所以睫毛生長修護液應把握在這時間擦上,效果會最好!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。