2010年7月13日星期二

先睹玩味 Fake Lashes


無容置疑,Fake Lashes 熱潮朧罩中日韓,霎眼嬌娃娃大眼的確惹人注目。男友人們口口聲聲常言喜歡女性淡掃娥眉,真的嗎?內心話?目不轉睛的,還不是投射在濃妝變大眼的女生們!

我覺得假睫做得最出神入化的品牌必屬 shu uemura,論自然效果就當然是台灣人手製「公主李」榮登榜首。昨天 shu 搞 Tokyo Lash Bar press con,我當然 sign up 出席,主題是「20XX 未來東京系列」,即是太空時代狂想主義,就帶大家睇睇有幾富創意!

假睫毛是以 disco ball 為概念?鏡面超 cyber,去 party 實搶晒鏡!$430

以銀片造出羽毛效果,還有綴上水晶珠,超閃呀!

以膠棒極富心思的展現 fake lashes 美熊。

去到現場梗係要試試有幾激!透明膠連假睫可覆蓋在眼部位置,試妝效。

現場最想擁有的還是這款實用版,邊位夠粗又黑,貼後仿似畫了眼線般明亮。(Natural volume 01)

名化妝師 Candy Law 係我好友,佢幫 Cara G.示範 cyber look,我當然要撑場啦!

成個公仔咁係邊個?被起朵為「警鐘胸」 Jessica C。

到展示大家最羨慕的環節,今次 press con 後送贈的 press kit 意常不到的實用,起初還以為是超浮誇玩味珍藏款:

Luxe black,如公主李交叉7 的細緻版。

Partial lower 01,小束下眼睫毛,超幼魚絲,試過唔拮眼。

仲有免費東瀛秀眉服務一次,試吓日本專業畫眉會有咩效果先!

試用裝一套,包括卸妝油、mousse 底霜、foundation,仲有長刀狀眉筆。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。