2010年7月13日星期二

「爆乳 bra」登台



台灣辣妹乳不驚人誓不休,強擠出爆乳效果。哼!假的真不了。

因乜解救...台灣及日本新世代彈出咁多「好雙乳」女性,有理由相信天然無添的只佔極少數,整形風盛亦唔一定要揾命搏,零風險就係搏命托,尤如海市蜃樓,疑幻似真變幻球。

八姨太上身講件真實例子俾大家知,某女歌星一向被人誤以為性感誘人好身材,實情是先戴 nude bra,再用
縐紋膠紙所有背脊及胸側肉推晒喺中間以固定,然後再戴加碼厚墊 push up bra,製造跳級洶湧震撼視覺效果。

Step 1: 戴 Nude Bra

Step 2: 以縐紋膠紙將背脊及胸側肉推向中間固定,是很多 model 仍會用的豐胸方法!

Step 3:最後偕建部驟是戴多個 push up bra,即大功告成。


這女歌星靠後天身材走性感路線,因而迷倒不少男 fans...我點知?當年在某頒獎典禮的後台有幸參予僭建過程呀!經過努力塑造之效果的確唔少嘢,她為事業線下既苦功,我亦相當理解,但真係戥佢皮肉受苦。

夏天到,女士們想仿效台日系辣妹吹捧的谷胸熱潮,其實無需捱苦,請留意以下最新資訊:
前幾天,台灣有一款甚具話題性的「爆乳 bra」剛登場,bra 如其名能塑造超激凸視覺效果,用上最新研發的素材。
市面上一般胸罩襯墊材料是海棉、充氣和水袋,今次首創的是半油半空氣,較舊有素材優點多多,如比起水襯墊輕一倍,更舒適而且透氣、觸感模擬真實胸部彈性,即使唔小心被朋友碰撞到都無咁假、輕柔感不會使胸部過份壓迫,連升兩至三 cup so easy;怕唔怕易穿兼漏氣尷尬人前?半油半空氣襯墊材料經鑽研測試,封口緊密,但清洗時仍須小心才不會破裂。
邊度有得賣?是 Easy Shop,可惜只限台灣店,香港暫未發售,所以無法為大家取材解構。

Lena 上年尾任 Easy Shop 旗下代理品牌 Laguna Moon 代言人,超激!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。