2010年7月13日星期二

寸得滯的海南少爺!


我素來都欣賞寸得起的人和事和物,某程度上他們都擁有過人的實力,否則只會落得自取其辱的下場。
寸得起的人有大劉,其行徑大家耳目能詳,不贅;又例如 Hermes 服務欣勤,but when it comes to Birkin,都一樣冇情講;買鋼帶黑、白面 Daytona 都係,有幾多人可以施施然行入認可零售商,唔使等兼用正價買得到?
而最近遇上最新寸物,係海南雞飯,睇下有幾寸先?

六月二十一日星期一晚上七點正,門口已經有等位人龍,環顧目前港島區,有幾多店舖能觸發此人龍潮?

事緣上星期五在飲食雜誌看到銅鑼灣世貿中心新開的「海南少爺」,請來新加坡文華酒店海南雞飯名店 Chatterbox 兩位廚師主理,主打海南雞飯及一系列新加坡地道美食。Chatterbox 的海南雞飯被譽為全世界最好食的海南雞飯,食雞不識 Chatterbox,就稱食神也枉然。這十年間我遇過的新加坡 press trip,到埗後的指定動作都係去 Chatterbox 歎海南雞飯。
今次過江抵港,刻不容緩,即試 !

枱與枱之間相隔極近,人與人之間關係拉近。望海景的確怡人!

星期六下午三點半,刻意避開中午食飯人潮,點知有午休時段,食雞不成食著閉門羹。
星期日下午兩點再闖,有雞食啦卦,點知門口被截住,海南雞同喇沙都賣晒,唔係呱?算,我去樓上龍皇酒家搵幟哥飲茶。
星期一,盤算多時,決定六點半就去,無理由食唔到,先打個電話訂位;乜話?六點半都話訂位巳爆滿,只剩低少量坐位留畀 walk-in 客!
OK,我六點四十五分趕去,可以順利坐低,但條件係一個鐘內要交枱,為咗食,EQ 要高!當時全店四分三已坐滿。

美味的海南雞是經低温浸熟,開放式廚房看到雞被吊起並排而列。

立即點海南雞飯、海鮮喇沙、肉骨茶,本來仲想要魔鬼魚,可惜前日已經賣晒,冇貨返,唯有轉點黑蘿蔔糕。
海南雞飯完全對辦,對辦意思是醬料分高下,海南雞飯的靈魂從來是「三小醬」:薑蓉、黑豉油、辣醬,加上雞油飯及雞湯,做得好這五樣小東西,再差的雞都可以起死回生。對,想說的就是香港食店難用新鮮雞,再好的都只有冰鮮雞,只要雞皮下沒有肥膏、肉身不嚡,已經合格,這點他們做得到。

雞油飯香口而不覺太油,沒有太大的肥胖罪惡感,在香港算頂班;雞胸肉也算嫩滑,不俗。 $88

三小醬非常出色,你會忍唔住再叫他們畀多點醬料,尤其是薑蓉很幼滑。

用杯盛上的雞湯味濃郁,非常好味,非豆泥海南雞餐廳就咁用雞內臟滾湯咁冇誠意。

海鮮喇沙也出色,湯底夠香不太甜也不太辣,火爐十足,有爽口帶子、唔腥魚片,唯獨大蝦非新鮮蝦,肉身唔爽,蝦味一般,用回新鮮蝦會更佳。

用料足已經有值回票價之感,最怕遇到所謂的小店海鮮喇沙,湯底用料少、餸少乜都少,真係小喇沙。$88

肉骨茶以鐵沙煲上,外層加上一個竹籃隔熱,感覺熱度十足,可惜就是敗在唔夠熱,以這種陣容上枱,至少第一啖呷入口要燙口,可惜只係我單方面的瑕想,未食到一半已經攤凍晒;中藥味香濃但肉味追唔上,遜於新加坡品嚐過的小檔。 個人覺得最敗筆的是跟湯油炸鬼,好韌又軟lai lai,經理的解釋是新加坡的傳統口味,但他已反映港人口味不愛這種如隔夜油炸鬼口感,並稱將會從善如流。

鐵沙煲上的肉骨茶可惜唔夠熱,即等同去食鐵板牛扒但塊鐵板唔熱,要改善。$72

黑蘿蔔糕是用新加坡黑豉油炒蘿蔔糕,味帶甜香,可惜蘿蔔糕唔夠蘿蔔,咬落去真係似食糕,又硬又冇蘿蔔味,可以不叫。

色香俱全,欠的是味也。$58

兩個人食 4樣嘢,盛惠 337大元!

是很好的美食體驗嗎?最理想當然是去新加坡文華,這也是非戰之罪,正如我也認為台灣鼎泰豐比香港的直營店更佳,味還是當地的好,但形神都到了香港,又唔係經常去新加坡,間中拜會也不錯了。
若然要推介在香港可以品嚐到的美味海南雞飯,北角與旺角「勝利小廚」是平價首選;貴價之選是君悅酒店 Lounge Bar 特製海南雞飯;論難忘的是少年食神 Michael Lam 帶我去深水埗福榮街「泰潮」,其泰式海南雞與醬汁也是絕佳!
「海南少爺」 銅鑼灣世貿中心 P311 店 2111 3166

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。