2010年7月13日星期二

試最新逆轉肌齡儀器


入行咁多年,美容產品、護理療程多多有得免費試,但係俾著大家部唔會攞自己臉龐來「較飛」啦!
我本著 facial 三不試:無靚料、無靚機、無 gimmick。
事關搭車、做treatment 加埋起碼要兩個鐘,有效果就係「享受」,否則是「消耗」時間。
最近知道有間老字號美容院入咗部加拿大新機,短短兩個月忙到不可開交,想見它一面起碼要預早個多星期前落 booking,仲要係非繁忙時間都排得密麻麻,真係誇張。

結合了五種科學證實有效的「肌齡逆轉」技術,對付女性大敵... 衰老。

此 treatment 聲稱 「5 星期逆轉10 年肌齡」,一次見到效果咁話,當然急不及待親身感受吓!
呢部機最啱拯教邊類型問題肌膚?我試過後會認為係肌肉鬆弛、多皺紋、倦態無光采...效果最快可見!但若有暗瘡困擾,或人手按面會爆瘡之士則不宜,因過程會有個棉質機頭不停推面,對此類肌膚會太刺激,有可能誘發出粒粒。
拆解回春技術
呢個 facial treatment 有咩名堂? SRS (Skin Remodeling System) 多元生機療程。
有乜科技咁架勢?一部機結合 5 大美肌科技,實屬較少有 ... 貪心乃人之常情,我向來最 buy 就是此類速效美肌妙法:
1) HVPC脈動肌轉電流
2) 脈衝式生物電流
3) 一兆赫超聲波
4) 穿孔破壁技術
5) 離子導入
以上技術無需詳細解釋咁多喇!總之就係 5 大回春法寶... 助肌膚激活細胞、促進膠原再造、減淡表情紋、回復彈性、提升緊緻,從而重拾青春肌齡。
矜貴素材: 過程會用上由德國和瑞士研發的高效抗衰老精華及活細胞面膜等。
Step 1:先潔膚及敷上去角質液待 3 分鐘,然後清洗。
Step 2:於全面及頸部塗上超級
抗衰老精華,針筒內的粉釭色液體含有複合生長因子 Kollar、氨基酸、多肽等籌,可以修復細紋,補充骨膠原。
Step 3:最重要時刻就係呢 30 分鐘的儀器配合,養份由表友、真皮、肌肉,直達骨骼,仲兼顧埋頸部及雙下巴位,讃!過程是跟肌肉紋理推行,像按摩似的,有微暖感,舒服到瞓著啊!機頭觸及皮膚的是軟棉,我問美容師可否更換,因為怕不衛生,她解答是每次用完即棄,放心啦!
Step 4:最後敷上可強化細胞的 Q10 面膜待 15分鐘,更有維生素 A、 C、E,加強保濕和抗氧化。

完成一次已 feel 得到有 lifting 緊緻效果,而肌膚的彈性則有待每天提升。
彩光與激光是我的皮膚正餐,做此等 facial 如同嘆 tea set,讓膚質更盡善盡美呢!
----
P.S 7月份會有首次試造價 $888/90 分鐘,本來單次計要 $2,888 一次!
(約 6 次為療程,建議試 1 次,價錢較抵且可看看完成後個多星期膚質有無顯著改善,是否適合自己。)
奵屋
地址:銅鑼灣糖街29-31號匯景商業中心2-4樓
查詢電話:2576 7227

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。