2010年7月13日星期二

穴位埋線 減肥魔法


昨天上載的文章,才提及一晚走 3 埸瘋狂覓食至愛店舖,今日轉頭又講大熱減肥法,兩者背道而
馳真搞鬼!
佛誕當天攻打四方城,鍾意玩但唔代表叻,台灣牌仲未識數番,enjoy 的是吹水過程,其中一位有「
法拉」稱號的朋友 M 當天到場即大講減肥經,聽到我鬼咁用神又好奇走晒「雞」,男性友人則聽到
目定口呆,有理由相信呢招係佢贏錢策略!!
朋友 M 謂:「我俾人拮咗 48 針,而家身體藏有 48 條線,周身唔聚財好似有嘢頂住很酸痛,整嗰時針孔位會標血,要用手揞實止血。」心諗咩事呀?玩神打咩?咁嚇人!減肥真係要咁激?M 續:「我朋友早過我試,一百六十磅的她一個月減廿磅,見到咁好成績當然要博吓啦!」

朋友 M 就好似刺蝟咁,身體被拮滿針!

事緣某天后級歌星夫婦重金禮聘一位國內中醫師達人到港,包食包住,為的是其高超針灸埋線技術,
當天就只有他們、親戚及好友可以一試,而我的朋友 M 亦有幸成為其中一位。
呢幾日經過查明暗訪,為的是清楚描述俾有興趣大幅度減肥或想局部瘦身的你知來龍去脈:
何謂「穴位埋線」?
針灸是大家所熟悉的一種中醫療法,用於減肥也不是新鮮事,我幾年前都柴娃娃試過做小腿,但不能
持之以恆,因為一星期要去兩至三次,每次等睇症大半個鐘,加埋留針又要近半個鐘,太費時了。今
次講解的「穴位埋線」是針灸治療的改良與延伸,針灸一般針 20 分鐘左右,穴位埋線則是將經浸製
有效成分的羊腸線埋入穴位,即人體可軟化、分解、吸收之手術用縫線,持續 24 小時的刺激穴道、發揮效應,直到埋入的羊腸線被身體吸收為止,過程約兩週的時間,仿如無時無刻在針灸呢!
「穴位埋線」點解可以減肥?
中醫師會根據瘦身穴位落線,打通人體減肥要穴,原理是有效調節脂質的代謝過程、改善氣血循環、
利水消腫;其二是可以抑制食慾,通過對神經系統的調節,抑制胃酸分泌,胃不空,自然就有飽肚的
感覺,可以不太想吃東西了;其三是有效調節內分泌紊亂,証據顯示肥胖癥患者的內分泌紊亂發生率
極高,針灸通過調節「下丘腦垂體腎上腺皮質」和「交感腎上腺皮質」兩個系統,可以使內分泌紊亂
得以糾正,並加速脂肪的新陳代謝,因此達到減肥目的。當然醫師也會建議飲食及運動方面以配合。
可以局部瘦身嗎?
穴位埋線越來越精進,所以可以針對不滿意的局部作調整。我的朋友因為想快速減去全身肥肉達 30
磅,所以至咁激一次過埋 48 條線。以想減大腿為例,只需每邊落 4 針,即共埋 8 條羊腸線便可,主力集中促進下半身的血液循環,以達至雕塑曲線。
過程是如何?
1. 醫師戴上無菌手套與口罩。
2. 剪一段約 1-2 公分長之羊腸線,是用溫經散寒、舒經活血、芳香開竅的藥物泡製,如桂枝、丹參、麝香等等。
3. 將羊腸線放入前端針頭內。
4. 消毒要穴位埋線之皮膚。
5. 刺穿皮膚,將羊腸線埋入皮下的穴位中。
6. 快速抽出針頭,以埋線入體內。
「穴位埋線」應相隔幾耐做一次?
朋友 M 的中醫師謂每次療程最好相隔一個月,以她為例子,則 3 次便大功告成。
會有副作用嗎?
為了預防發炎或感染,穴位埋線後 4 個小時內埋線部位不要碰到水:此外,在兩天後,每天按壓埋線穴位,可增加效果。坊間每樣減肥法也存在一定危險性,以「穴位埋線療法」而言,當然也有一定風險,如發炎,建議找具認可執照及信譽的註冊中醫師獲較高保障至好試呀!而有特殊體質患者需注意,如糖尿病的患者,在血糖沒有控制下來時,最好不要嘗試穴位埋線,因為皮膚比正常人較易產生感染、發炎的機會;有過敏體質的患者,亦需先做評估才能接受埋線。
「穴位埋線」幾多錢呢?
朋友 M 的國內中醫師收費 $4,800(48針),即 $100(1針);網上有香港某中醫診所收 $1,000/20分鐘(不是逐針計)、亦曾有網民投訴某連鎖纖體公司的羊腸線療程索價4萬元;而我可以肯定的是台灣比香港更平,明碼實價,絕大部份普遍收費為台幣 800 元,一盤 8 支針,即港幣 $25(1針)。女士們數口咁精,計清條數不如走一轉台灣玩埋仲著數呀!
台灣 blogger 試後感
台灣有個出名乜都敢試嘅 blogger,剛於 2 月做咗大腿穴位埋線,她謂才埋了快一星期,已經偷偷瘦了兩公斤,最明顯是大腿間騰出更多空隙,水腫情況大大改善咗,超 happy!但當針拮在她大腿內側時,差點從床上跳下來想把醫生打暈,超痛的!真難以想像我朋友點樣捱得過 48 針呢!
名模莊思敏都試過
Jacquelin 謂早就親身試過穴位埋線療法:「雖然我身材屬於纖瘦類型,但仍受水腫問題困擾,上鏡會唔好睇。經友人介紹,姑且一試此療法,過程與一般的針灸無異。而試後兩星期,覺得最顯著既係減輕飢餓感,而去水腫情況亦不錯。」

我要去台灣!

其實呢種減肥法早幾年都經已存在,《FACE》亦有報導過,但唔知數解 hit 晤起又無乜人知,如今台灣突然大熱,加上朋友的推波助瀾,講到成效咁得連我都想試試。其實稍後安排好的台灣食買玩之旅早已事在必行,至於會否一試此穴位埋線減肥魔法則仍是心大心細...超痛喎好嚇人...但好快瘦呀...又激平喎...人云亦云都讃掂...可唔可以順便豐胸呢...我經已問到台灣有一間著名中醫診所,多星撑場又具規模,仲可以上網預約時間,都係等埋睇睇朋友 M 的減肥戰績,諗真 D 先啦!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。