2010年7月13日星期二

好友出書梗要撐!


出咩工具書有 noise 又賺錢?

近年叱吒書展當然係乳模寫真集、屋企附近報檔哥哥仔就話玄學風水書最好賣、書局負責人則謂教人養生療法的長期高踞熱賣榜。

約 6 年前有位做美容記者的朋友,膽粗粗唔撈走去自資出美容書,第一本教人瘦身,大賣;第二本講 DIY 護膚,又掂,即時儲夠錢開飾物店!但依家競爭太大,好難再有呢支歌仔唱,所以早前被邀為某美容書撰寫文章,當然二不容辭,沒有銷售壓力又可分享扮靚心得,作為紀念也好,6 月出爐,期待!

回正題!今次想推介大家睇最新推出的化妝書,是我極為欣賞的星級化妝師 Kenneth Wong 第二本著作。他做事有 heart 唔會兩眼' $',容易相處唔擺架子;彭浩翔形容他「開到荼靡的華麗,亦艷亦純。要是共事過,便會驚訝他的多面性格,既入俗,又出塵。」

Kenneth 3年前首本著作《華麗緣》,封面仔細看原來是褀袍。

知道 Kenneth 為咗今次《拾妝》化妝書籌備了大半年時間,當然要買番本支持,第一眼見到封面覺得非常 eye catching,名模蔣怡個妝好 fresh;此外亦由於幾年前與她經常合作影 styling,對 Coco 留下很好的印象,她說話超級斯文温婉,態度極友善,真係男女都冧。同類人!怪不得與 Kenneth 咁投契,義不容辭助他的化妝書一把。

《拾妝》 $138/各大書店有售

《拾妝》有强勁攝影班底,富藝術美感的相片絕對值得欣賞;示範女模出眾,蔣怡、莊思敏、Mikki Yao、Kelly Fu等被塑造創新形象,一見難忘;主角當然是 Kenneth 詳述化妝秘技和實用性攻略...

想睇?但又唔知值唔值得買?不妨衝上 Kenneth 間 makeup school 攞嚟揭吓。哈!相信Kennth 唔會介意呵。

李惠敏 Amanda 仿效 80 年代阿梅經典紅唇烈燄妝。

名模 Janis Wong 一人分飾復古與型格妝效。

點樣上粉較貼、遮掩瑕疵、畫大對眼?睇吓咪知!

多謝晒!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。