2010年7月13日星期二

美容展 臥虎藏龍


當美容編輯多年,讓我有機會踏遍無數大中小規模美容院,試盡坊間嶄新扮靚技術與產品,大家有冇試過當完成效果勁得的 treatment 後,想買產品返屋企繼續進補,卻換來一句:「Sorry!Salon 專用,冇得買呀!」真掃興。

好在總有機會讓我盡興。就係期間限定美容展,唔止齊集世界各地美容產品,仲要保証件件超筍價發售,二折、三折......令妳陷入非理性喪心病狂購物症!講真,我好多次都錯過咗,因為目標人物是美容院揸 fit 人同業內人士,等閒之輩並非 target customer,所以宣傳薄弱,好在今次有個美容院老細叫埋我去逛吓!就喺九龍灣展貿中心,得 3 日咋(5月11至13日)。

途經某攤位時,見到一堆人塞住只得約 70 呎的地方,好奇心驅使下睇睇,是 Aroma Vera 香薰精華油,大家可能對佢零認識,其實真係好嘢,打入美國香薰市場近 30 年,在當地非常出名,我知香港有幾間連鎖美容院和某 "F" 字頭大型健身中心都用緊。即刻問有咩款揀、同有咩會場優惠先!

有成近 20 款真係眼花撩亂,最搞笑名堂有「性感護理油」,開宗名義是散發迷人香氣營造浪漫感、「美麗人生護理油」針對更年期和經前後群症、「歡天喜地護理油」作用鬆弛神經和激勵人心...結果我揀咗兩支 Body Contour 減肥油、通淋巴油 Lumph Drainage、舒緩肌肉酸痛護理油,俾錢嗰刻至知買 5 送 1,即時婆仔心態揀多兩支,埋單 $400/6支(各60ml),比原價平超過一半。

Aroma Vera 香薰按摩油 各$80,超平!

再到另一攤位,又有香薰精華油,是西班牙品牌 Thalissi,大家或會即時聯想到西班牙另一著名品牌 Alqvimia,其實兩者都是叮噹馬頭,之不過係後者有專門店又有宣傳,行內人就會知 Thalissi 勁,香港幾間五星級洒店都指定要佢。會場價全線 3.5 折,點忍手!此品牌亦有推出如 Alqvimia 的王牌皇后活膚水,Thalissi 的叫伊利莎皇后活膚水,相傳配方能令皇后衰老的容顏還原美麗,成為傳頌活膚靈藥;我本來想買收緊護膚嗜喱油 $1,090/300ml,折後 $381.5,點知冇晒現貨,sales 姐姐話可以訂,仲可以送到我屋企,更隨即送我兩支試用裝, 真好服務!

免費 tester:修身+firm胸。

另外,仲買咗 Fabulous Skin 意大利出品眼膜連精華液和法國出品燕窩蛋白、玫瑰牛奶面膜,抗皺、保濕、白滑一 take 過,超筍價!

眼膜 5對×精華液 5支,含魚子精華、骨膠原、透明質酸等保濕去皺增彈性。原價$250,會場價$90

眼膜夠大片,連面頰都覆蓋到!

法國製精華面膜 $6/片(會場超惠價),送禮自用都「正」!

韓國潤手護甲霜,經醫學測試可抗皴及持續保濕,試完即買,掂!原價$120,會場價$40

最後今日(13號),睇完個 blog 有興趣就要即興,九龍灣展貿中心 10am-6pm 完!

P.S 冇美容業界卡片,入場費 $30。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。