2010年7月13日星期二

周身刀一張利的程班長

自從為食好友 Miffy 從台灣空運西門町「牛店」的牛肉麵到我家(詳情請看台灣美食宅配抵港),我這個麵痴就安排了一個台灣美食之旅。就在月底成行前,知道台灣著名的「程班長牛肉麵」在港開分店,二話不說,立即約埋班 friend (當然包括為食教主 Miffy),喪點喪食,一次過將餐牌上的菜式叫齊咁滯。

程班長銜頭一流,我不太熟悉台灣當地的美食獎項,但其獲獎無數的報道及放置在店中的獎座,似乎堅有料到!

開放式廚房向正銅鑼灣大街,真金不怕洪爐火,對自家廚藝超有信心。

店外設有甜品櫃,原來和香港的甜嫂甜品拍住上既賣牛肉麵,也有台式地道小食、港式食品。

為何我稱程班長周身刀?因為佢唔止賣牛肉麵,台式小食如炸雞排、貢丸湯又有,北方水餃又有,港式地道如權發蔥油雞飯又有,台式珍珠奶茶、紅茶又有,地道甜品都有一大堆,細小店面卻選擇繁多,最啱扮蔡瀾,叫齊晒!

4個人點3份麵加6個小食及2款飲品,本來仲有叫魯肉飯,居然落漏單,就係好彩漏單,因為唔會食得晒。

紅燒牛肉麵 ----------- 合格

從來食麵最緊要湯底夠味(台灣人稱之為湯頭夠濃),程班長顯然有其過人之處,比大婆牛肉麵及毓民牛肉麵的湯底都好,呷一口湯已經有一班黃牛衝口而出的味道。可惜牛肉不是用牛腱肉,而是港式牛腩麵的一般部位,我是有點兒失望的。麵亦非我杯茶,厚身麵條滿口麵粉味,但麵痴友人卻喜愛它有咬勁,所以我碗牛肉麵改為「通粉」,像粉絲的朋友,爽口得多。

牛肉麵非常正宗,在港難尋,但坦白講,台灣當地衣多牛肉麵都有此質素。

還有這碗半筋半肉麵,起初我以為半筋半肉即係牛腱啦,點知唔係,係解一半牛肉一半牛筋。

我的牛肉麵則改為「通粉」,並非早餐通粉,有點像粉絲。

如果齋食牛肉麵的話,程班長絕對冇問題,問題出在牛肉麵以外的菜式。我明白香港地租金昂貴,齋做一碗牛肉麵,都唔知要賣幾多碗先維到皮,唯有貪心一點大包圍,本住百貨賣百客,做多一點生意。但太多瓣數未必是好事,顯然地,牛肉麵做得出色,其他台式、港式小食就變得非常一般,因為非主打嘛,縱然還有非常港式兼主打的權發蔥油雞飯,但我一心食台式料理,會冇啦啦食港式料理嗎?

炸雞扒 --------------- 一般

我不吃油炸食物,卻對台北士林夜市的豪大大雞排刮目相看,上年紅磡有間「我愛台妹炸雞扒」,我也立即去試食,雖味道不及豪大大十分之一,但這道炸雞排只得「我愛台味」的十分一功力。

燒鱔 ------------------ 定係炸大腸?

紅噹噹的燒鱔,上桌時我以為係炸大腸,點解會係紅色?咬落去,好煙韌,好似食緊橡皮糖。

貢丸湯 --------------- 有台味

貢丸有水準,但貢丸唔難做,來貨冇偷功減料已成功。

湯水餃 -------------- 不合格

其實程班長毋須賣水餃,又唔係主打北方小吃,隔籬世貿翡翠拉麵的湯水餃好吃得多。

總括而言,程班長真係風火輪咁多瓣數,牛肉麵真係好出色好正,我到台北一定會去試食一次,再同香港作一比較,但兼賣其他東西只係幫補租金的權宜之計,香港分店可否專注牛肉麵,做得更好更美味呢?

程班長牛肉麵 銅鑼灣廣場二期地下

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。