2010年7月13日星期二

巧遇勁得 BB Cream


市面上 BB Cream 品牌隨時過百款,我會點揀呢?一向係人肉測試機,收到咩新產品都冇有怕照試,化妝品要搽足一日至能真正體會易唔易溶,護膚品就起碼要塗上面一星期至知係咪堅 work,好在皮膚聽話唔會敏感!職業病所致,慣性留意朋友們的皮膚質素,有咩轉變,無論好咗定差咗,都逃唔過我嘅法眼!

見人辦即索料

上星期約咗做 fashion designer 的朋友 Mabel,甫見面未傾工事,我即搶問:「搽咗乜嘢?轉咗粉底?點解皮膚喺一個禮拜會突然間變得滑晒、額頭暗粒平服咗,膚色仲好均勻,快快講!」Mabel: 「我今日有搽 BB Cream 嘛,嗰次見妳都冇化妝。」嘩!心諗咁大差別,証明支 product 好得。

Skin 79 妳要知

即問是咩品牌同邊度有得買。Mabel: 「 BB Cream 叫 Skin 79,屈臣氏買到,我身邊 D 朋友一傳十都係用緊佢。」心諗我都未聽過,但既然有人辦,即管試試。當晚即刻去 Watson 揾,見到 BB Cream 架上有成 30 幾個牌子,如果無目標搜尋真係難作決定。

經查看 Skin 79 原來也是 BB Cream 強國韓國出品,揾嚟台灣天后蔡依林代言,真係有好幾個韓國女星都用緊,更取得韓國政府發給的「改善皺紋產品認証」,標榜一支集合美白、抗皺、防曬、均勻膚色美肌功效。

韓國 Skin 79 Super+ Beblesh Balm $148

揾蔡依林做代言人,呢個品牌都好落重本。

親試效果

架上有兩款,朋友 Mabel 就係用桃紅色嗰支,質地較透薄,所以遮瑕效果無咁好,我都係揀呢支,因為已足夠掩飾鼻翼兩旁粗大毛孔,仲做到全面 lifting 效果;膚色較明亮,而不是 tune 得太白那種;但由於天生眼圈色素深,塗後只可遮掩 6 成左右,還是要 on top 印上我至愛的 Paul & Joe水潤遮瑕膏;其質地也夠潤,用手指印上沒有現乾紋,但呢排天氣勁熱又潮濕,即使已輕撲乾粉,幾小時後也覺 T 字位泛油,要用面油紙輕印,總括來說,呢支 BB Cream 表現相當不俗,膚色偏黄的效果最好,但較黝黑的就不適合。另一款是銀灰色樽,質地較厚身,遮瑕效果當然更好,但熱天真係會好立!屈臣氏標價 $168,依家有折 $148。

喺架上見到淨番一支,另一款就仲有幾支,直覺叫我梗係試呢支啦!

左邊搽咗,右邊無搽,膚色差別超明顯呀!

Paul & Joe 呢支遮瑕膏質地好水,塗上眼唔怕乾紋加劇!

過往試過 SaSa 有售的 Dr. G,初塗上面的確係正,但幾小時後膚色會變灰暗,搞到有同事以為我曬黑咗;HanskinWater Action普遍人都讃,但我試過太立搞到狂標油;Mioggi Smoothing Cover嗰支質地最舒服,但色澤未夠靚,配埋帶少許珍珠白的碎粉就最perfect。當然,每個人膚質有別,最緊要試上面才知夾唔夾。

在討論區很多人對 BB Cream 也有誤解,記住 BB Cream 唔係護膚品,要徹底落妝;要細心用手指薄薄按上 BB cream,否則就好易過厚,焗住皮膚,唔爆瘡至奇;用 BB Cream 後撲碎粉,個人認為妝效可以更 long lasting、控油同埋皮膚睇落去滑 D,真心推介 Bourjois 呢盒礦物粉餅,唔止有護膚功效,最讃定妝一流,色澤白中帶微粉紅,身邊朋友試咗都愛上,必揀 01 rose clair 色。(時代廣場地庫有 Bourjois 專門店)

Bourjois 礦物粉有幾隻色,但只有 01 啱全面定妝用,其他偏太紅和啡,只適合局部塗上。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。