2010年7月13日星期二

去港姐〝Ball〞手記


好消息:慧賢雅集一年一度慈善舞會,今年以環保做主題,籌款救地球。
壞消息:大家只係關心慧賢雅集中,邊一位港姐係變性人。
前兩日去咗慧賢雅集的慈善晚宴,在灣仔君悅酒店舉行,和朋友聊起,先知記者不停問班港姐估邊位係變性人。
想知邊位港姐係變性人?繼續留意《東方新地》應該有爆炸性答案,至於這些舞會的內容,有乜玩同有乜食,娛記未必知,等我話你知!
入場時已經分好晒坐位,有埋名添,我同桌名人就有唔再跌膊的海潮(溫碧霞)。

溫碧霞當晚著上吊帶晚裝裙,無得回味她跌膊媚態!

我坐在 Head Table 後面,估下呢位在我前方、穿綠色 tube dress 的重要人物是誰?

睇真 D,唔係講背脊呀......係髮型......不規則粟米曲,富 volume 又得意!

就係今年度慧賢雅集主席莫可欣小姐,仲上台獻花予今次舞會的 Gold Sponsor ---- 9 Concept 的 Dr Terry Pang 及夫人,佢哋係我人生中 mentor,做生意超叻,每次一齊食飯等同袋錢入我袋。可惜現場唔見莫可欣老公型男方中信!

(左起) Dr Terry Pang、Peggie Chu、莫可欣

台下衣香繽影,因為以環保為主題,house color 自然係綠色,連食物都以環保為概念。

今次自己動手化妝和 set 頭,無揾朋友幫拖,效果都幾滿意吖!

9 點至開始上前菜,超餓.....是烤豬腩肉和鵝肝,yummy......but 膽固醇指數標升,從來人間美食都係唔多健康!

麥嘜:「仲有最靚嘅猪腩肉!」

煎至外脆內軟的鵝肝,入口勁 juicy,但我怕膩,只淺嚐了一口就俾埋隔離嗰位!

全場最靚係坐我後一枱的趙雅芝,真係唔敢想像如果我到呢把年紀都可以 keep 得咁靚,就真係今生無恨!

趙雅芝的皮膚質素和身形鬥得過近幾年港姐,真係估佢唔到年屈 50 中,真係要請教邊度買防腐劑!

之後上湯,是貼合環保主題綠色,見到起晒泡,心諗咩嚟呀?

已經餓咗咁耐,唔解 D 湯似洗面泡沫,毫無質感嘅?原來係忌廉味。

主菜係魚塊或牛柳,不若而同灑上綠色香草粉沫,睇落係咪環保 D?

呢兩片翠綠草披是魚呀,灑上的香草賣相特別,入口肉質滑溜。

全晚最讃是牛仔柳,肉味極濃,而且非常腍滑。

之後繼續拍照,成班港姐就同主禮嘉賓曾鈺成議員合照,期間進行慈善競投,包括一支紅酒、一隻 Ferragamo 錶,及一隻 Piaget 戒指。

身穿白裙的黃愛倫最省鏡。

大會仲搵到服裝 sponsor,所以當晚有好多位港姐都著到好誇,仲係我最鍾意嘅 3D 、asymmetric cut!
最後仲見到我合作過的名模當中,最優雅兼討我歡心的蔣怡!

好在 Coco 叫我坐低合照,才不至電燈柱掛老鼠箱情景出現!

全晚最精彩係李思捷扮 「十大天王」唱腔,唱足十首經典歌仲跳埋舞,真係勁似,不過我都係鍾意睇「Sat in the City」多 D。

李思捷扮衆歌星神髓唱 medley 最 funny,我睇得好鬼開心,佢扮城城和譚校長唱腔最似!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。