2010年7月13日星期二

3 份 1 價錢 歎文華酒店級數意菜


身邊朋友都知,我有偏食習慣!向來好唐餐不好西餐。今次破天荒介紹呢間隱蔽意式餐廳俾大家,因為真係平靚正「十個得」!
位處北角城市中心後面,唔近地鐵站,開業約一年,相信非區民都唔會知有呢間食店。外表其貌不揚、內裡裝修超簡潔,賣的是真材實料,廚師是前文華酒店工作多年的大廚,亦是這店老板,質素當然有保証,我幫襯過 5 次,包括繁忙時段和宵夜時段,水準都一致的高上,証明落足心機煮,不會粗製濫造,加上價錢很大衆化,所以斗膽叫大家去試試!
慳妹上身教埋大家食得最精明方法:
9 點後全單 8 折;
晚餐時段叫滿 $120 送多杯飲品;
套餐前菜、主菜連餐飲,比起散叫慳約 20%。
我每次去必點 pizza,是正宗意式做法超脆薄皮,最讃鋪面醬汁分量剛好,唔會太濕又唔會油淋淋。

今次點咗夏威夷 pizza,都係上次個海鮮 pizza 正 D!

另外,此店最耍家是意大利粉,口感保持煙韌有彈性,最怕腍同埋撻埋一嚿;芡汁分量和味道配合得天衣無縫,如蕃茄汁是鮮製絕非罐頭茄膏,甜中帶微酸很醒胃;忌廉汁有磨菇香味,濃度適中,越食越上癮唔會覺膩;配菜如蝦及帶子雖則 size 唔算大,最緊要新鮮爽口無腥味。

鮮蛋麵是自加製的,很有咬口!

天使麵索晒蕃茄汁,勁 good!

這店的墨西哥雞中翼是我 favourite,秘製醃料配以慢火烤熟,表層惹味,內裡保留肉汁非常 juicy。
前菜煙三文魚配新鮮生菜,最好味是個酸汁,菜也爽脆,反而主角煙三文魚味道一般。
烤豬肋骨是斬件上非一排過,肉質唔夠嫩,醬汁味道亦只屬中規中矩,有待改進。

其實這店甜品也做得很出色,尤其係朱古力心太軟,可惜肚皮唔爭氣放不下,下次食埋你!

今次九點半食宵夜,埋單折後合共二百多元,真係媲美文華質素但只需小店價錢!

Pizza & Pasta House

北角和富道 2-8 號地下 A 舖

電話: 2806 0869

營業時間: 12:00pm-3:00pm / 6:00pm-11:00pm

逢星期二休息

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。