2010年7月15日星期四

$1,100萬的奢華平民潮流

起完條題,我自己都睇到頭都大埋,點解會奢華與平民共存?

呢$1,100萬係指每月租金,租邊度會咁鬼貴呢?銅鑼灣之嘛!你又估下租銅鑼灣邊忽要咁貴租呢?京華中心囉!呢,一出以前三越地鐵站口,對正 Giordano 同屈臣氏嗰度咪京華中心囉!

由地庫大家樂、連地面 Giordano及屈臣氏,上到四樓日本城,總面積係51,188平方呎,由下年八月起,將被佢包起晒...
Forever 21
其實呢單料於上星期的各大報章財經版已經有講,事關該鋪呎租$215,月租剛好 $1,100萬,破晒香港工商鋪紀錄,更比原來的租金貴一倍!只係冇乜副刊提到這時裝猛料啫。
美國連鎖店 Forever 21... 我會話佢同 H&M、Zara 係同黨,價錢與 H&M 差不多、而平過 Zara ,潮流觸覺甚至有過之而無不及。
話說日本原宿開設五層高 H&M 轟動全日本,當時勁排長龍,但當 Forever 21 在旁邊同樣開五層高專門店後,H&M 條龍就過咗俾 Forever 21,我都有份參予過檔事件,何況最近去日本的最大興緻就係去原宿 Forever 21 掃貨,每次例必逛個多小時,且必買幾萬¥,咪睇少呢 2 千幾蚊港紙,可以足足買到三大袋衫返港呀!
韓國首爾一樣有 Forever 21,上年 Prada 請我到當地的 press trip,我也到Forever 21 走一轉,掃完貨先去東大門通宵 shopping!
坦白講,有冇人話到俾我知,置地 LV 幾錢租?太子大廈 Chanel 又使唔使過千萬租金?
我係咁意幫 Forever 21 香港新鋪計下成本,每月 $1,100 萬租,當其餘燈油火蠟、人工雜費要 $300萬,又當D 衫零成本,賣幾多賺幾多,每月皮費$1,400 萬,每日要賺 $46.66 萬先夠交租同出糧。就當每個消費者平均買$466衫,每日都要1000人!我知...我每次去都唔止用 $466 買衫,但唔係日日咁幫襯嘛,真係好驚佢最後頂唔住貴租要撒離香港呀!希望大家都會撐行 Forever 21 啦!
家陣仲摷埋衣櫃部份 Forever 21 單品晒俾大家睇... 佢係幾咁平靚正,到時大家夾手夾腳湊好佢,Forever 21 至可以 forever 在港營業!

大家估吓呢條 cocktail dress 要幾錢?估佢唔到只售 $250。最讃斜膊的層次蝴蝶結,是點睛位。

Ruffles tee dress $180,details 位用上chiffon,casual 得來有心思!

Ruffles 裙尾 tee dress $160,襯條 sharp 色 legging,young & cute!

閃石長背心 $240,大 chocker 頸鏈設計...型!

閃粉 print 背心 $89,襯 tight pants 一絕!

至愛百搭中袖針織外套,化妝品 print 很別緻 ,甚有 Moschino 神髓 $280

同樣百搭的 fake print 中袖針織外套,扮 corset 設計甚具玩味,顏色超 sharp $280

小道消息一則:幫我設計浮誇玩味婚禮晚裝的好友兼本土設計師 Mr Mui,半年前告知我有自稱 Forever 21 的老板(有出示名片)邀他成為品牌設計師之一,但因為要到美國,加上他自我的性格,最怕束縛,所以告吹了。唉!如果佢真係當上設計師,我咪可以成為 Super VIP!!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。